Hej på er!
tack alla för kloka svar! de tvingade mig att fundera ganska mycket, vilket är både bra och dåligt.
mjaumjau, jag tänkte svara på dina frågor här:
-hur viktigt ar giftermal for dig? ar det nagot som skulle fa dig att inte vilja vara ihop med honom om han t.ex. sade att han aldrig ville gifta sig?
giftermål i sig är inte så viktigt. jag tänker mest på förlovning, vilket jag ser som nåt även starkare än giftermål. förlovning är nåt mellan mig och Honom, här finns det ingen plats för vad släkten tycker eller liknande. Bröllop är en fest för släkten och vänner för att fira vår kärlek, jag ser det mer som en show. hoppas att du förstår vad jag menar.
-ar han i allmanhet 'radd' for att prata om sadant som brollop?
det tror jag nog. även om jag vet att han älskar mig från hela sitt hjärta, så var det ändå jag som sa "jag älskar dig" först och det var jag som frågade om vår framtid och barn(vilket är väldigt viktigt för mig). och som sagt, jag tänker mest på förlovning.
-pratar ni mycket om vart ert forhallande ar pa vag, eller vad ni vill i framtiden?
mycket o mycket... men det händer. jag vet inte om jag är väldigt subjektiv nu men jag tror att det är mest jag som brukar prata om sånt, även om han älskar mig och jag vet det. han har ju sagt att det är han och jag som gäller och att vi kommer att få det jättebra, men det känns bara att allt detta med volvo och villa inte är viktigt för honom just nu, fast det finns där nån gång i framtiden.
jagärsåkär:
jag har förklarat tidigare att det inte är bröllopet som lockar mig. jag vill bara känna att jag ÄR hans och att alla andra skulle veta detta. Vi bor ihop så mer äktenskap än så kan det inte vara.
Joleen:
Vi pratar om framtiden, men vi kommer aldrig fram till förlovning. det känns att vi vill samma sak i framtiden, men jag tror att jag vill ha det fortare, än han vill..
Till slut vill jag bara säga att han är en underbar människa och det finns inga tvivel att det är vi som gäller det är bara att jag vill att alla andra skulle veta om detta också.