• bupan

jihoo för ikea

hej alla!
    kom precis hem från ikea där jag gjorde värsta klippet!!! vi har funderat på servetter ett bra tag nu och jämfört priser.. och idag när vi körde förbi ikea en liten sväng så hade de sänkt priset på 2pack tygservetter från 39kr till 9kr!!! fatta vilken tur vi hade. och precis innan detta så var vi inne en snabbis på bokia och där visade det sig att de hade utförsäljning och 50% på allt. så där fyndade vi omlagspapper till både kyrkprogrammet och festprogrammet..haha så bra det känns!!!

• Svar på tråden jihoo för ikea
  • bupan

ja visst var det perfekt! gött att några utgifter blir mindre än vad man räknat med i alla fall :)

• bupan

nu har jag gjort ännu ett klipp!!! är i danmark över helgen och passade då på att titta efter ljusstakar till vår dukning. inne på systrarna greene som är en fyndaffär sprang jag på jättefinna enkla glasljusstakar för bara 14 kr styck. det blev 16 ljusstakar och en extra för utifall någon skulle krasa sönder..lyckan är total!!! finns det fler som gjort riktiga klipp vore det kul att höra om dem, kanske kan vi tipsa varandra!

• denise_

ok, mitt klipp handlar inte om dukningen utan skor!!

jag va inne på din sko o där fann ja 2 jättefina bröllopsskor, 340 kr kosta båda..jag tycker att det är ett super pris, eftersom alla bröllopsskor jag har sett ligger runt tusen lappen. ni som inte hittat skor än, ta en titt på din sko :)

• Gyllan

Får man fråga vilket Bokia det var?

• bupan

Gyllan: Det var visst inte Bokia som det var rea utan Gallerix, i Bäckebol köpcentrum i gbg ;)

• dazazz

och jag hade flyt igår och hittade knallrosa fleeceplädar för fyrtio kronor styck på plantagen igår :) vi ska ha vigseln ute och jag hoppas på lite picknickkänsla... så det blev tio plädar där, så ska vi hitta några till som matchar bara. hurra för fynd :)

• bupan

ja verkligen hurra för fynd! finns det fler som fyndat där ute kanske???
    jag kan ju inflika att jag fyndade min underbara klänning i thailand för 2300 kr, maken sin uppsydda kostym med frackskjorta och väst mm för 1600. där passade vi även på att köpa färdiga jättefina inbjudningskort för bara några hundralappar och även kuvert till dem samt till kommande tackkort...så roligt att fynda!
    :)

• catte

Ett tips på skor, kolla på WEDINS efter brudskor då det kommit in nya för vår/sommar. Har bara hittat i brudbutiker förut för ca 1000:- men igår köpte jag mina för "endast" 400:-! Är så nöjd!!!

• Kakan -07

Jag tycker jag har gjort massor med fynd!
    * Klänningen köpte jag via www.houseofbrides.com i USA för 40% av svenska priset.
    * Skorna hittade jag på en resa till Tallin för 160 kr, finare än några andra skor jag sett i Sverige.
    * Tiaran hittade jag på Ebay för $9.95!

Inga fynd här hemma i Svedala än så länge alltså, men det kanske kommer längre fram!

• bupan

kakan -07: det är bara att hålla ögon å öron öppna så kanske man har tur. känns på ett sätt som att turen kommer när man minst anar det! tex skor i tallin, haha.. det trodde du väl aldrig ;)

• N&N

Mina föräldrar köpte våra näbbklänningar i Thailand för endast 200 kr totalt! Min klänning köpte jag på rea i oktober, 50 % rabatt. Kul med fynd!!!

Svar på tråden jihoo för ikea