• Blivande Brud 2003

Brudar i Trosa Kommun

Hej !

Jag är en tjej som bor i Vagnhärad som ska gifta sej i Trosalandskyrka i augusti & ha festen på Trostorp, jag vet 1 tjej till som ska gifta sej i samma kyrka & ha samma lokal, men vi kankse är fler, eller ni kanske ska gifta er i en annan kyrka i Trosa kommun.

Det skulle va kul att prata med er i så fall & utbytta tips & ideér & annat skoj om olika saker, tex vilken fotograf är bäst i kommunen mm mm, det finns ju mycket att prata om.

Det skulle vara kul att komma i kontakt med er om vi är fler.

Kanske få till en träff vem vet?!

Ha de gott

Kram blivande brud 2003

• Svar på tråden Brudar i Trosa Kommun
  • Mrs B 2 B

Hej!

Jag ska gifta mig i Vagnhärads kyrka den 28juni! Va roligt att det är fler i vår lilla kommun som gifter sig denna sommar? Hur långt har du kommit i planeringen? Har du köpt eller hyrt din klänning än? '

Vi ska ha vår bröllopsfest på Tullgarns slott.

Hör gärna av dig!

• Blivande Brud 2003

Hej Mrs B 2 B

Ja visst e det skoj...jag tyckte att det kunde va kul att kunna samla all amen jag har ej fått så många svar som du kanske märkt *S*........

Japp jag hitta min klänning på KK utförsäljning en papillon den skulle ha kostat 8500;- mej jag fick den för 1,500:-
    sen ska den göras om lite + att jag ska ha en lite bolero till.

Sen har vi bestämt maten & tårtan bokat Torstorp & en kompis till mej ska köra oss i häst & 1800 tals vagn,,,, samt OM det skulle bli busväder har vi en kompis som kan låna oss en cab.

Ja sedan är det väl små grejer som att fixa & beställa grejer men det e på G...KUL KUL KUL ....

Jag & min sambo ska gifta oss som sagt i Troslands kyrka den 2aug.......

Kul att du hörde av dej..

Kjam på dej

BB 2003

• Blivande Brud 2003

P.s hur långt har du kommit D.s

• LCN

Hejsan tjejer,
    skall gifta mig 5 juli i trosa stads kyrka med efterfoljande fest pa Bomans. Ser sa fram emot det och Trosa ar bara varldens mysigaste stad. Tullgarns ar oxa sa mysigt och vi var dar och tittade men bestamde oss till slut for Bomans. Vi aker till sverige i april for att traffa alla i Trosa infor brollopet, vilket skall bli kul (florist, Bomans, fotograf, prast osv). Lycka till med alla era planer!

• Peps-tjejen

Vi är inte från Trosaområdet men har ändå valt att gifta oss i Hölö kyrka och ha festen på Tullgarns slott. En mer underbar miljö går inte att hitta!

Nu när jag har hittat så många Trosa-brudar så måste jag höra om det är någon som har förslag på fotografer som kan ta sig ut till Tullgarns slott. Jag har pratat med Annells men de var tyvärr bokade redan.

/P.

• Blivande Brud 2003

LCN ---Vad kul att vi e flera, ja visst e det mysigt här i Trosa det slår det mesta eller hur......Lycka till själv

Peps-tjejen ---- hmm jo det ska ju finnas några till, ring dessa & kolla:

Leif W.
    Ödesbacka, 610 72 VAGNHÄRAD
    0156-265 88

Närbild Fotograf Monica Sjöström
    Ö. Långg. 69, 619 30 TROSA
    0156-161 92

Eurofoto AB
    Box 149, 619 23 TROSA
    0156-176 00

Hansson & Hansson HB
    Backåkra Taxinge, 155 93 NYKVARN
    0159-703 60

kan det vara till hjälp tror du ??

Lycka till

BB 2003

• Mrs B 2 B

Hej BB!

Äntligen har jag hittat min klänning! Åkte runt i helgen och till slut bestämde jag mig. Så nu är det klart. Känns skönt!

Har ni bokat fotograf än? Annars kan jag tipsa om en jätte bra fotograf från Södertälje. Han heter Ulrich Schulte och när vi såg hans foton så kunde jag inte annat än boka honom. Hans bilder va så levande och helt fantastiska. Ett litet tips bara.....

Ha det så bra!

Kram så länge.

Mrs B2B

• Mrs B 2 B

Hej LCN!

Jag har tips på en fotograf i Södertälje som verkar toppen bra! Kan vara värt en titt....

Ateljé Schulte
    Hansavägen 9
    15138 S-tälje
    tel.08-550 137 70
    www.ateljeschulte.se
    info@ateljeschulte.se

Hoppas att du hittar en fotograf!

Kram så länge!

Mrs B2B

• Blivande Brud 2003

Hej på dej Mrs B 2 B

Vad ROLIGT att du hitta den !!!!!!!

Vi har preliminär bokat Arnhells i trosa, vad vet du om dom??

Åter igen KUL att du hitta DIN klänning

Kjam
    BB 2003

• LCN

Hejsan tjejer! Kul att hora hur era planer gar, och tack for fotograf informationen. Vi har bokat Ian Johnson och hans team infor brollopet den 5e juli. Vi skall fota pa Stensunds, 1 km fran Trosa och vid kyrkan. Jag horde av mig till Atelje Schultz, men bestamde oss till slut for Ian.

Lycka till med allt och hor garna av er med flera tips i Trosa!

Svar på tråden Brudar i Trosa Kommun