Billig morgongåva till man!?
Budgeten knakar värre än Titanic under sjunknings-scenen...Har ni något tips på _billig_ morgongåva till mannen?
Han använder inte smycken.
Jag har max 200kr, annars hade jag fixat en secret box...
Så hjälp!!
Budgeten knakar värre än Titanic under sjunknings-scenen...Har ni något tips på _billig_ morgongåva till mannen?
Han använder inte smycken.
Jag har max 200kr, annars hade jag fixat en secret box...
Så hjälp!!
Ska säga att jag läst många bra råd i andra trådar, men vill ha fler tips som är lite mer i min budget...
Gör en dörrskylt med ert nya gemensamma namn på
Måla en tavla att ha i sovrummet / Skriv en dikt på en kanvas, också till sovrummet
Ge honom en trädplanta att plantera i er trädgård som en symbol för ert gemensamma liv
Ge honom 12 kuvert med en aktivitet i varje att göra varje månad under det kommande året, då sprider du kostnaderna lite
Man kan göra en egen "secretbox" i en fotoautomat
Dessa bilder kan han ha i plånboken sen.
en flaska vin att lagra i 5 år för att dricka på er 5-åriga bröllopsdag =)
*Kan se mig smygandes på centralen, bort till fotobåset i trenchcoat och skymtandes under en spetsbody och ett par höga stövlar* lol
Tack för alla idéer!! Mer mer :)
Köp ett par handklovar (billigt) och sen gravera dem med texten
Gängad 28 april 2007
eller
Domen föll 28 april 2007
etc etc
(Eller när nu nu gifter er)
Miss Cee
du kanske kan välja en annan plats
En bok du skriver i varför du älskar honom.
Kärlekscheckar, det är billigt men omtänksamt och gulligt! Då har du råd med nån till liten grej också om du vill. Så gjorde jag!
Sen kan du skriva på insidan av kärlekscheckhäftet varför du älskar honom, eller kanske lägga i ett litet kärleksbrev.
Gillade handklovarna också. Har tyvärr redan ;)
Det går ju att knäppa secret-box kort med hjälp av en vän. Det kostar lite i framkallning och kanske ett album att sätta dem i. Använd underkläderna du ska ha på bröllopet eller var helt naken så kostar det inte extra med nya kläder eller så heller :)
Miss Cee
Kan man ha för många???
*LOL*
Hmm tänkte inte så långt :)