• Septemberbrud2005

Tips på billig massage i Stockholm

Hej,
    Tips på ställe i Stockholm som har billig massage i en trevlig miljö. Vill ta med en tjejkompis... Massage till vettigt pris går att hitta men då är det just bara massage. Vill även att det finns bastu och någon relax där vi kan sitta tillsammans och prata. Det måste inte vara pool. Förslag? Har varit på Sturebadet Haga men det var i dyraste laget för mig?

• Svar på tråden Tips på billig massage i Stockholm
  • Mimi_

Gilda skolan på Sveavägen. Det är elevbehandlingar, men jag har varit där och tycker att dem är duktiga

• A:s wife

Axelsons massageinstitut (eller vad det heter) har nog bra briser på elevbehandlingar. har hört att dom är MYCKET duktiga!

• Septemberbrud2005

Tack båda! Men finns det möjlighet till relax och bad/bastu på dessa ställen? Jag har varit på Axelssons elevmassage och då var det ett väntrum och sedan som en stor sal med skynken runt alla personer som masserades.

• Bruden06

I Stockholm är det såna priser är jag rädd....om man vill ha relaxavdeling i alla fall. Annars har vi Beautycenter vid Stureplan som är en skola och har bra priser. Dock ingen relax.

• Bruden06

Förresten, kanske en båttur med nya Birka Paradise, där har ni hela klabbet. Vet dock inga priser.

• blivande Mrs...

hej tjejer!
    jag tycker du ska ta din vännina till centralbadet, dock ingen massage, men ni kan relaxa, bada thermalbad, bubbla i poolen, basta, ångbastu och äta ngt gott o dricka vin. det e ganska bra pris, tror att det kostar ca 150 spänn/pers, för allt exkl. mat o vin

Svar på tråden Tips på billig massage i Stockholm