• Liiiten

Kristina brud och fest

Hej
    Finns det någon som köpt ller hyrt klänning på Kristina brud och fest i Jkpg?
    Tack

• Svar på tråden Kristina brud och fest
  • Ängla

Jag köpte min klänning på Kristina Brud och Fest för drygt ett år sedan och var jättenöjd både med pris, kvalité och service!

Vi hyrde även brudgumm, bestmans och näbbs kläder där!

Bäst att boka tid för bästa möjliga service, speciellt om du kommer fre eller lör.

Kolla runt lite på de olika gamla trådarna (Jönköping) både om kläder och annat så kan du nog få lite tips!

Lycka till med allt!

• Lilla Li

Japp jag köpte min där i oktober. Ska tillbaka i juni för sista provning och ska även gå dit nån dag för att leta kläder till min blivande. :) Vad vill du veta?

• novali

Jag har provat där, men valde en som jag hittade på Mani istället. Toppen bra ställe!

• 25Augusti

Har också köpt min där var otroligt nöjd super duktiga och jättetrevliga

• Liiiten

Lilla Li, jag undrar ungeför vad det kostar att hyra men det kanske du inte vet om du ska köpa din klänning. Vad kostar det ungefr att köpa då?

• Liiiten

har de tärnklänningar där också?

• Emilie&Kalle

Kristina brud och fest i Jönköping är utan tvekan den bästa affären. Bor i Göteborg och har kollat runt där men ingen har hjälp mig så bra hos kritina.Tipset är verkligen att gå dit. Servicen är toppen och de är jätteduktiga..
    Vi hyr allas kläder där..

• Liiiten

emelie... hur mcyekt kostar det att hyra klänning och kläder för honom ca?

• Esmie

Jag köpte min där för ca 1 månad sen är jättenöjd. Tjejen som hjälpte mig att prova var jättetrevlig..Bra priser oxå

• Shiliz

Liiiten: Min fästman ska hyra kläder där ifrån och han ska ha en frockcoat med skjorta, plastrong, väst och byxor. Och det går på 1590:-. Klänningar är ju svårt att sätta ett pris på, det beror ju helt o hållet på vad du vill ha för klänning.

Svar på tråden Kristina brud och fest