• caroline 84

hur blir brösten efteråt när man har amat med silicon?

hejsan jag går och undrar om jag ska operera mig nu eller vänta tills jag har fått mina 2 barn som jag vill ha...
    jag undrar om det är någon som vet hur pass hängiga brösten blir när man har ammat klart att dom hänger lite är ju bara ett + då ser dom lite naturligare ut. men man vill ju gärna inte operera sig på nytt bara för att dom har blivit slappa.
    vill ha barn om ca 2 år. men om jag väntar med operationen så blir den ju inte av på minst 5,6 år. är det någon som vet hur man ska göra?
    är det någon som har opererat sig innan man har fått barn och i så fall hur ser dom ut nu?'mvh//carro

• Svar på tråden hur blir brösten efteråt när man har amat med silicon?
  • Swing

Det är nog svårt att ge ett tillförlitligt svar på dina frågor för allt är ju individuellt! T.ex. hur mycket huden töjer sig, hur stora brösten blir under graviditet och amning osv.
    Jag ammade två barn som käkade som svultna pirayor och mina bröst såg väl sen ut som innan. Sen har jag ju mer plattbröstade väninnor som fick hängbröst i alla fall.
    Jag opererade mig av olika anledningar först när barnen var tonåringar. Du får väga olika fakta och försöka göra det val som känns bra. Här har det ju stått om flera tjejer som ammat efter operation och det verkar ju ha gått bra.

Svar på tråden hur blir brösten efteråt när man har amat med silicon?