Brudbåge?
Hur ska ni göra med brudbåge?Ska ni ha en eller inte? Har ni förslag på vad man kan ha istället?
Hur ska ni göra med brudbåge?Ska ni ha en eller inte? Har ni förslag på vad man kan ha istället?
Skall inte ha. Vill inte ha. Kan inte minnas att något bröllop jag varit på har haft det... eller så var det inget jag lade märke till.
För min del förstår jag inte poängen, så det var ett enkelt val. Tycker mest att det ser lite fånigt ut.
Kan därför inte hjälpa dig med vad man kan ha istället heller!
Vi har tänkt ha ett stort rött hjärta hängande bakom oss. Och ett par kandelabrar vid oss och "vanliga" ljusstakar vid övriga bord. Då blir det lite mer markerat vid oss men ändå ingen brudbåge. Tycker själva bågen känns förlegad och 80tal
Vi ska inte ha båge, jag tycker personligen inte att det är speciellt snyggt. Vi kommer att sitta framför ett fönster så det kommet att finnas dekoration i fonstret det känns som det räcker.
Tycker oxå att det känns lite löjligt/fult med en brudbåge. Det att ha något hängandes bakom oss eller kandelabrar var en bra ide, tack.
Vi sitter och funderar på vad man skulle kunna ha för dekoration på borden. Är svårt att komma på något. Vi hade inte funderat på detta förens catering firman frågade.
det kan verka störande att ha en brudbåge, alla ser inte brud paret riktigt bra för den skymmer. Men man kan ju ha en liten främför sig som är låg.
När jag hör brudbåge tänker jag på en blomstersmyckad båge vid vigselplatsen, tex om man har vigseln ute i trädgården.
Tanken slog mig först eftersom vi ska hålla till i just en trädgård. Men nu blir det inte så, utan istället ska vi nog ha blommor som formar en gång fram till själva vigselplatsen. Där ska vi ev lägga ett hopsvetsat hjärta som vi fyller med sand eller vitt grus och som vi kommer att stå i.
Brudbåge vid middagsplatsen har jag inte tänkt på tidigare men håller med föregående talare om att det kanske inte är någon höjdare. Fint dock med något som hänger.
Enligt min åsikt är brudbåge jättefult. Känns lite löjligt...Vi ska ha en vas till min bukett på bordet. Den är ganska låg så den skymmer inte....