• Bamm

Idag kom ringarna!!

Hej
    Hur kände/känner ni som har eller har haft era ringar hemma en tid innan ni förlovade er?
    Jag håller på att bli tokig, V hämtade våra ringar idag och jag går och tittar på dom hela tiden och provar, fan va jag är glad och lycklig men jag önskar att jag fick ta på den NNUUU.. Och såå fina dom var, vi beställde dom från www.titanringar.com och kan varmt rekomendera dom..

• Svar på tråden Idag kom ringarna!!
  • maljor

Vet hur det känns. Fick hem min vigselring för 2 veckor sedan och det är 4 månader kvar nu tills vi gifter oss. Har provat ringen MINST 1ggn/dag sen jag fick den och första 2-3 dagarna provade jag den nog 100ggr/dag

Grattis till den stundande förlovningen ;)

• Fru Cinderella

Jo våra vigselringar kom för en vecka sedan.. är nu 4 veckor kvar.. också från titanringar ;)

Det kliar verkligen i fingrarna. Men jag håller mig faktiskt.. blir roligare så!

• majsanna

Min vigselring har legat i byrålådan i tre veckor nu och vi gifter oss inte förrän 15 september.
    Ibland tar jag fram och kikar på den

• Bamm

Skönt att veta att fler än jag gör så. Det lägger sig nog, nyhetens behag kan jag tro. (hoppas jag) annars blir det ju jobbigt....

• Fru Cinderella

Jag tror det lägger sig den dagen man får ha på sig den! Så var det i alla fall med förlovningsringarna när de låg och väntade i lådan hemma i en månad.. usch.. lång månad!!!

• Clobberella

Bamm: vi har också ringar från titanringar.com! Vilka har ni?

Vi har around med gulbrunt spår som förlovningsringar och min vigselring ska vara en Raw med gulbrun sten.

• Fru Cinderella

Måste lägga till ;)

Han har straight 6 mm och 3 mm som förlovnings och vigselring

Jag har white med en 0,09 ct 6 mm som förlovning och en 6totheside med 6 0,01 stenar på sidan som vigselring

• Bamm

Hej
    Vi har båda Straight 6mm och dom är plana och blanka, super snygga.
    Som vigselring sen när det blir aktuellt så vill jag ha en plan blank med stenar i 5 eller 7 st 0,05 eller hur man nu skriver,,,
    Jag ska be min sambo att lägga bort dom tills det är dags, för annars ångrar jag mig sen att jag provat den hela tiden och inte kunnat vänta...

• Lilla Li

Min sambo är benhård med att jag bara får prova ringen när vi hämtar ut den (så att den passar) och på bröllopsdagen när jag får den på fingret för gott. Jag kan inte lova det så han får ta hand om ringen till bröllopet. Det är extra viktigt för oss också eftersom det han väljer att gravera i min ring ska vara hemligt fram till bröllopet. Skulle jag få prova den så skulle det vara svårt att inte tjuvkika... :D

• Gabbies

Våra kom för typ en vecka sedan o det e ca 3 månader kvar till bröllopet men vi låter dom faktist vara, ja vi provade dom när dom kom så klart men de e roligare att ta på sig den sen om man inte provat så mkt, tycker iaf vi..

Svar på tråden Idag kom ringarna!!