• rosesarered

Underbar vårförlovning!

Jag har tidigare skrivit om det underbara frieri jag fick i tråden nedanför:
    ( under ett annat nick dock)
    www.brollopstorget.se/Forum-1-5/m2112518.html

Nu är det officiellt, ringarna påtagna och nyförlovad är man!
    Vi hade planerat förlovningen ända sen dagen han friade i februari. Ringarna köpte vi nästan på en gång efter frieriet och dom har fått lega i vår byrålåda ända tills nu i helgen.
    Har smygprovat väldigt många gånger men nu är det slut på smygprovandet!

Vi hade hoppats på en vårig förlovning och det blev det definitivt, vädret var härligt soligt och vårigt hela dagen igår:)
    Det blev en promenad i Hagaparken och besök på Fjärilshuset där jag aldrig varit förut. Superfint var det! Som i en riktig regnskog..
    Sedan checkade vi in på vårt hotell och resten av kvällen spenderades på rummet. Vi hade bokat en svit med bubbelpool och bastu. Ringarna tog vi på i bubbelpoolen så det blev en nakenförlovning;)

Det kändes underbart att ta in på hotell och bara ta det lugnt och ägna oss åt varandra.
    Så skickade vi sms och ringde till alla nära och kära för att berätta om att vi förlovat oss. Alla verkade vara glada för oss och vi fick en massa gratulationer.
    Har haft en underbar helg och det har verkligen känts festligt och härligt!
    Känner mig så lycklig och glad. Vi kan inte sluta och kolla på våra fina ringar, hajar till varje gång jag ser en ring på min älsklings finger..
    Bröllop firar vi om 2-3 år, vi vill ha en lite längre förlovning än 1 år mest på grund av ekonomin då jag är fattig student..

Tack alla som orkat läsa!
    Grattis på er alla andra förlovade också;)

• Svar på tråden Underbar vårförlovning!
  • Pretty^Woman

rosesarered

Stort Grattis och lycka till i fortsättningen!!

• jagärsåkär

Oj vad härligt! Vi är fortf i "smygstadiet" och jag längtar också efter den dagen vi ska visa det här öppet. I veckan kommer några kompisar till oss och ska bo några dar och jag måste rensa huset på bevis! Har bröllopstidningar och utklipp o länkar och prov-inbjudningar överallt!! När vi väl ska bli officiella med här tror jag vi bokar in nåt liknanande ni gjort, resa bort + hotell + ringa runt till folk. Underbart! Grattis på er!!

Svar på tråden Underbar vårförlovning!