• chiqitita

Hur får man större bröst utan operation???

Jag tycker att efter jag slutat att äta p piller så har mina bröst blivit mindre! Nästan en storlek mindre. Jag är inte glad över detta då jag var helt ok med storleken innan. Men pga högt blodtryck så var jag tvungen att sluta med p piller för att se om det gjorde någon skillnad. Men jag saknar mina bröst och hur dom "svällde upp" precis innan mensen. Finns det något trick att få dom lite större utan operation?? Och är det någon annan som märkt detta fenomen när dom slutade med p piller??

• Svar på tråden Hur får man större bröst utan operation???
  • Bedbug

Bli gravid! Har ökat med två kupstorlekar än så länge och har några månader kvar så jag lär nog öka minst tre.

Hoppas du står ut med att jag skämtar lite. :)

• Lena+Mattias=sant

Bättre BH:ar brukar kunna göra underverk.

• chiqitita

Ha ha...Nä, gravid är nog lite väl desperat i mitt fall. Sen försvinner väl brösten när man ammar iallafall? Något jag alltid undrat är, om man slutar att amma efter bara en kort tid. Lyckas man behålla brösten bättre då?? Låter väl lite ytligt men jag är bara nyfiken.

• Pama_lija

Tror inte att det spelar ngn roll om du bara ammar en stund eller länge.. His vissa frösvinner brösten lite eller mycket och hos vissa gör de tingen större skillnad.. tror inte att man ska "planera" amning efter om man vill ha brösten i behåll..
    Låter vettigare att opererera i så fall, det ska jag göra
    Hade inte så mycket innnan jag ammade och det har jag inte nu iheller..

• Miss Cykel

Träna upp bröstmusklerna som sitter under brösten. Det tipset har jag fått. Inte för att brösten i sig blir större, men de kan se större ut iaf.

• Swing

Hur får man större bröst utan operation???
    Det får man inte, så jag opererade mig!

• Zemiramis

Btw så är det själva graviditeten med alla hormoner som gör att tuttarna ändrar sig efter en graviditet. Av olika anledning ammade jag bara 2 1/2 månad och jag fick då _inga_ tuttar kvar efter...så jag op:ade mig. Tror dessvärre att det är det enda som hjälper alt att gå upp i vikt...

• Marskatt

Hm, mina har då inte krympt efter att jag slutat amma, o nu är det ett år sen jag slutade...

• Zemiramis

Marskatt: Det är ju högst individuellt hur det blir

Svar på tråden Hur får man större bröst utan operation???