• linil

nu är jag här-

Hej!

det är inte lätt att komma in på detta forumet eller att skriva nytt inlägg. Mitt förra som jag skrev för en halvtimme sen har fortfarande inte kommit upp. Så nu testar jag igen.

• Svar på tråden nu är jag här-
  • Pumpkin

Oj, det verkar konstigt. De kommer ju upp direkt om man inte skrivit några konstigheter

Hur som helst, välkommen! Nyförlovad eller?

• linil

Nja, antagligen skrev jag ett för långt inlägg, för detta kom fram.

Jag är för förlovad. Friade i somras men vi beslöt att hålla det hemligt. Men nu har det kommit fram att mannen vill fria själv innan det blir en officel förlovning. Jag hoppas det blir snart...

• Pumpkin

Fast längden ska inte ha något med saken att göra, långa inlägg kryllar det av här

Så roligt att det är på G i alla fall! Har ni pratat något om när ni ska gifta er?

• linil

Då vet jag inte var det var. Det kom upp en ruta om att BT ville kolla inlägget, så att det inte fanns annonser inlagda. Men inlägget skulle komma upp inom kort.

Vi har pratat litegrann om blp. Vi är lite osäkra på hur ekonomin ser ut framöver men kanske 2008. Själv?

• Pumpkin

Aha, då är det därför. De inlägg som ska granskas och komma upp inom kort kommer aldrig upp. Antagligen hade du med någon länk eller något annat som filtret reagerade på.

Vi gifter oss 2008

• linil

ok, det var ju synd.
    Får väl se om jag orkar skriva hela inlägget ngn gång igen.

Skoj att ni gifter er 2008.

Svar på tråden nu är jag här-