Storlek på placeringskort
Hej
Är det någon som har ett tips på hur stora placeringskorten skall vara? Har tänkt lägga dem över glasen.
Hej
Är det någon som har ett tips på hur stora placeringskorten skall vara? Har tänkt lägga dem över glasen.
Jag tycker att det är rätt praktiskt att ha dem 10,5 cm långa eftersom du får plats med två i bredd på ett A4 och du kan då dela det i mitten. 3-3,5 cm höga tycker jag är lagom.
Tack för ditt svar.
Du har ingen bra mall man kan använda? Håller på och söker runt för att kunna skriva ut 2*7 på en sida och sen skära ut på skärmaskinen. Men hittar inget som jag kan använda. Och jag har helt glömt hur jag skall använda word...
Jag har en mall i 10,5x3,5, men den är ju liksom för stor då. Bredden är inget problem, välj 2 spalter och ställ in vidd 7cm med avstånd mellan spalterna 0 cm. Tror faktiskt jag använde tabell (skitbra för då kan man centrera i rutan), men det var sambon som ställde in så jag vet inte riktigt hur man gör. :-/
Har du lust att dela med dig av din mall? 3,5 cm höga borde ju bli bra.
min mailadress är: hagglund.maria@telia.com
Jag har mailat dig nu! Hade en egen ruta för ett monogram ute i vänsterkanten, men hoppas att du ska kunna använda mallen ändå.
Tack så jättemycket för din mall. Den skall jag nog kunna använda.
Gött!