• Vidalila

söker inlägg om tvål

ÅHHH vad jag hatar min dator! var precis inne i en tråd som hade en jättebra länk till en tjej som ska gifta sig i juli, och hennes pyssel, speciellt om tvålar, men så la min j***la Fu****ing dator av mitt i allt och nu hittar jag inte tillbaka dit.Hjäääälp!

• Svar på tråden söker inlägg om tvål
  • Vidalila

åhh Kirsto! du är en ängel!!! tack så hemskt mycket!!

• Kirsto

Det är en störtbra blogg, så ajg är extra glad att kunna hjälpa till!

• Vidalila

eller hur? vilken tjej!! dom där tvålarna ska bli mina!!

• Kirsto

Vidalila: Vad ska du ha för bild i dem? (Har också köpt tvålmassa, den ligger och väntar på att jag ska fixa en OH bara. )

• Vidalila

jag tror (JAG bestämde det alldeles nyss när jag såg dom att) vi ska ha våra namn, och vår gravering i våra ringar.

• Vidalila

alltså, jag tror jag måste förtydliga. Vi ska alltså inte ha tvål i ringarna utan i tvålarna ska våra namn stå, och det stå samma sak i tvålarna som vi ska gravera i ringarna!

• Vidalila

vad har du tänkt då? var tvålmassan dyr? hur många räcker det till?

• Kirsto

Vi ska ha vårt monogram. Tvålmassan är inte hutlöst dyr, men ganska dyr tycker jag nog. Minns inte exakt, men köpte på panduro så är du nyfiken kan du kika på deras hemsida! Hur mycket det räcker till beror på hur stora tvålar du vill gjuta, men jag skulle tippa att 0,5 kg räcker till ca 7 tvålar av "vanlig" storlek.

• Vidalila

just nu försöker jag hitta hjärtformad isbits-grej på ikeas hemsida... inte helt lätt

Svar på tråden söker inlägg om tvål