• KalasAnnah

plastikkirurgi centrum i malmö?

Hej

har bokat en tid för en bröstförstoring i juni. ska göra den på plastikkirurgi centrum i malmö.

Fick en väldigt bra känsla när jag kom dit, och känns som om jag kan lita på dem till 110%

men det hade ändå varit trevligt att få veta lite från någon med egna erfarenheter, både bra och dåliga, vilken läkare ni hade etc

tacksam för svar

kram kram

• Svar på tråden plastikkirurgi centrum i malmö?
  • KalasAnnah

puff puff är det ingen som känner till dem??

• KalasAnnah

puffar igen för det måste väl vara någon som har något att säga, eller?

• Neds

Hallå hallå,

Har tyvärr ingen erfarenhet från just plastikkirurgicentrum i malmö som du e intrrsserad av.. Men jag tror det viktigaste är vad du själv får för intryck o känner dig trygg.. gå på din magkänsla.. sen kan du ju alltid kolla upp om de fått någon anmärkning eller likanade.. Lycka till!

• Mrsfrida

KalasAnnah

Hejsan! =) Det är nog ett bra val du har gjort. Jag har en vän som opererade sig där för exakt 2 veckor sedan. Hon är hur nöjd som helst med allt. Bemötandet, operationen och personalen, och främst resultatet, det blev jättefint, han ska vara väldigt proffsi
    Själv har jag valt Citadellkliniken-Peter Cosmo i Landskrona. Får hoppas att det blir bra, men känns bara positivt det med =)

Mvh Frida

• KalasAnnah

hej

tack för era svar, känns bra att veta att någon varit där och fått fina resultat. har faktiskt googlat kirurgensom ska göra min operation, han är dansk så de flesta omdömmena är på danska, men har lyckats förstå att han är väldigt duktig och alla har varit nöjda. verkar även som om de har fått samma uppfattning om honom som jag fick, att han är proffsig, trevlig och strävar efter ett naturligt och kvinnligt resultat, alltså inga bomber....så det känns bra att det är han som ska göra det och att det blir på den kliniken

tack än en gång för era svar

kram Annah

• emlan1

jag har hört blandat om dem. Vissa nöja andra inte... har dock bara sett ett par bröst därifrån och det är absolut inget fel på dem

• KalasAnnah

jag tycker man hör lite olika óm alla kliniker så man får väl helt enkelt gå på magkänsla förutsatt att det inte finns en massa anmälningar eller så, men tack för ditt svar.

Svar på tråden plastikkirurgi centrum i malmö?