• madlin

Festlokal i södra Dalarna

Känns som vi är i sista stund och jagar lokal då vi till sist insett att vi inte vill gifta oss 2008 utan redan i sommar!

Men skam den som ger sig! Skulle bli jätteglad om ni kunde rabbla upp festlokaler man kan hyra i Avesta området och däromkring.
    Vårat första förslag (Norelund, Folkärna) är tyvärr bokat det datumet vi vill ha.

Hjälp mig!

• Svar på tråden Festlokal i södra Dalarna
  • Marskatt

Har bara tips i Ludvika/Grängesbergsområdet, o det är väl inte precis vad du letar efter förstår jag...

• Dalabrud-07

Hur stort ska det vara?
    Korskrogens bygdegård - jättefin! Ligger ut mot Brovallen, förbi Karlbo.
    I Nordanö finns Junovallen (fast man måste kanske bo där för att hyra den).

• madlin

Marskatt: Ja det var lite för långt ifrån tyvärr! *ler*

Dalabrud-07: Det ska rymma iallafall minst 50 pers. Korskrogen är ju helt mysig, att jag inte tänkte på den! Junovallen? Är det stort? Mysigt? Aldrig varit där, har ju lite kontakter så man kan säkert hyra där iallafall trots vi inte bor där själva.

• Dalabrud-07

madlin - junovallen är mindre än korskrogen, om du väljer på dom så tycker jag att korskrogen är bättre + att där finns det fler rum + ett super fräscht kök.

• Forsfors

kolla på kommunens hemsida, där finns det en lista på lokaler man kan hyra. Vilket datum ska ni gifta er?

• nakum

Vi kommer att hyra Åsgarnsbygdegård, ett litet tips. Dom har en fin dansbana också :)

Svar på tråden Festlokal i södra Dalarna