• Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 12 Oct 15:49
    8596 visningar
    4 svar
    4
    8596

    Maglehems bygdegård?

    Är det någon som vet något om hur Maglehems bygdegård fungerar som festlokal (bröllop)? Tar även tacksamt emot tips om "levande orkester" samt catering. Tack på förhand!!!

  • Svar på tråden Maglehems bygdegård?
  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 12 Oct 17:22
    #0

    Jag antar att du menar Maglehem i östra Skåne. Något annat Maglehem känner jag inte till nämligen. Bygdegården där har jag inte varit i men jag tänkte ge dig musiktips.
    Arne Castell (kanske stavas Kastell?) har en orkester tillsammans med sin son och svärdotter bland annat. Vi hade dem på vårt bröllop och det var många som berömde vårt orkesterval. Han borde gå att hitta i telefonkatalogen. Går inte det får jag fråga mamma hur man gör för det var hon som fixade kontakten men det måste tyvärr dröja en vecka.

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 12 Oct 23:18
    #0

    Tack för musiktipset, Veronica! Har du något annat förslag när det gäller lokal?

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 29 Oct 14:17
    #0

    Vi tittade inte på lokaler fullt så långt söderut, så jag är rädd att jag inte kan hjälpa till där. Vi funderade ett tag på Forsakarsgården men kom inte riktigt överens med ägaren där, annars ligger ju lokalen väldigt fint.
    Hoppas du hittar det du söker!

  • Äldre 20 Dec 19:20
    #4

    Maglehems bygdegård är toppen för alla slags fester! Renoverad och bra kök! ????

Svar på tråden Maglehems bygdegård?