• Honey Boo

Presenter till brudtärna, toastmaster, marskalk mm.

Presenter är alltid svårt att komma på!
    Tänkte att ett forum där vi kan utbyta idéer på vad man kan ge hade varit bra!

Någon som ha bra idéer på vad man kan ge till toastmastern?

• Svar på tråden Presenter till brudtärna, toastmaster, marskalk mm.
  • Lilla jag...

vi hade tänkt att köpa presenter på vår bröllopsresa men nu kommer vi inte åka fören ett halvår senare så jag behöver också lite tips och ideer :)

• Honey Boo

Jag kan börja med vad vi har kommit på!

Tärnan ska få ett halsband från en lokal tillverkade. Gör jättefina halsband som är lite "ovanliga"!

Marskalken ska få en fickplunta med lasergraverad bild och text. Ett jaktmotiv och hans namn och så...

• thia79

honey Boo

vi har köpt samma, fickplunta till bestman med fotbollsmotiv och halsband till tärnan *s* Till toastmadame blir det en fin ram med foto på oss.

• plopp83

Bestman för oss ska få en "cigarrklippare" och sen har jag tänkt mig att ge presentkort på konserter till honom och solisten som är hans flickvän.
    Men det är många kvar att hitt på till.
    Tärnan får ett halsband men borde hitta på nåt mer.

• Honey Boo

Kommer inte på ngt bra till våran toastmaster. Han har inga direkta intressen....bor på landet på en stor gård....villa, volvo och vovve...

vill ge något som "finns kvar", inte någon upplevelse......

fler som vill dela med sig av sina presenter!?!?

• viktualia

Vi köpte med oss tequila under vår bröllopsresa till Mexico och gav till våra toastmasters...

• Honey Boo

Vi vill gärna ge ngt på kvällen innan vi lämnar festen..

• Lilla jag...

men kan man inte ge bort ingraverade glas med ert börllopsdatum på och sen att det står toastmaster och sen namnet där?

• viktualia

Lilla jag...

fin tanke.. men om jag hade fått det när jag var värdinna/toastmaster på min bästis bröllop hade jag bara blivit TRÖTT... för vad i HELA friden ska man med sånt till... varning för skräpande längst in i köksskåpet...

• Honey Boo

Håller med viktualia ......lite skåpsvarning på det......

Men bra idé annas, fler idéer!
    Vad ska ni andra ge?!?!?!!?

Svar på tråden Presenter till brudtärna, toastmaster, marskalk mm.