• mysis78

Tips på fotograf i Kalmar?

Hej!
    Är det nån som vet om Atelje Lindh tar bra bilder? Eller andra tips på bättre fotografer i Kalmar?

• Svar på tråden Tips på fotograf i Kalmar?
  • Kex

De finns flera duktiga fotografer i kalmar och på Öland. De beror på vad söker. De flesta är ju väldigt dyra men de finns en tjej på norra Öland som är duktig. Har jobbat i stockholm förut men hon håller vettiga priser.

• Nisson

Vi valde Atelje Wallander. Men jag har för mig att jag har sett Atelje Lindhs bröllopsfoton i Barometern.

• brud25aug

Jag rekomenderar Atelje Sofi!!
    En toppen tjej som tar fina bilder, man träffar henne innan och pratar igenom vilken typ av foto man vill ha.

• discodivan

atelje lindh - oslagbara priser o superskön snubbe som inte går efter tid utan resultat

• herbert

www.mimesisfilm.se är en relativt nyetablerad fotograf- och filmbyrå. Min bror använde dem till sitt bröllop och jag för att jag ville ha bilder på min son, var inte fasligt dyr heller. Tror de tog typ 6k och då var fotografen med både hela dagen och även på festen senare på kvällen. Vet inte hur många bilder de fick för det men de fick en dvd med ganska många bilder på varav en dessutom blev månadens bild på bröllopsguiden. Själv vart jag helnöjd med bilderna de tog på min son och ett par av dem ligger dessutom på deras hemsida.
    Kan ju vara värt att kolla med dem iallafall.

• Meddelande borttaget
  • MarryMeBerry

Ett tips är att leta fotografer på Gotland också. Från och med midsommar går det ju båtar mellan Gotland och Öland så det är lätt att ta sig.

• brud25aug

Vi hade bokat Wallander till vårt bröllop, det gjorde vi i okt -06 och vi gifter oss nu i aug. Sedan i jan ringde hon och ville ändra för hon hade bokat in fler brudpar!! Vi hade bestämtatt vi skulle fotas på öland, men nu vill hon göra det i Slottsparken i Kalmar istället!! men vi har ingen anknytning till Kalmar och Kalmar slott är det sista vi vill ha i bakgrunden. Vi blev besvikna

• brud25aug

Forts på inlägg ovan:
    så det slutade med att vi avbokade henne och valde Atelje Sofi istället.

ja, det är tyvärr vår bild av Atelje Wallander. Det som gjorde mig mest förbannad var att vi bokat i så god tid och ändå blir det så här.

•  Miss Cee

Ja det är ju dålig stil verkligen. Hoppas ni fick någon form av kompensation eller iaf en ursäkt när hon inte uppfyllde ert kontrakt :/

Svar på tråden Tips på fotograf i Kalmar?