• Brud 4 augusti

Vad ska jag önska mig och vad ska jag ge honom?

Vi har en begränsad budget till vårt bröllop och har bestämt att vi ska köpa billiga morgongåvor till varandra och hellre lägga pengarna på bröllopsresan, 2 dagar efter bröllopet. Vi hade tänkt för vars 300:- men vad sjutton ska jag ge honom? Secret box är absolut ingenting för mig... Han har dessutom börjat fråga lite om det är nåt speciellt jag vill ha, vi är inte så mycket för överraskningar utan det är bättre att vi ger varandra något vi vill ha. Hjälp mig!! Vad ska jag ge? Vad ska jag ge honom för förslag på vad jag vill ha???

Hoppas ni kan hjälpa mig med detta tjejer!!

• Svar på tråden Vad ska jag önska mig och vad ska jag ge honom?
  • Septembercess

jag skulle tycka det var kul att ge bort en massage (av mej själv)och kanske ngn gott luktande olja..

• Brud 4 augusti

tack för tipset, men tyvärr så är min m2b inte alls förtjust i massage, fruktansvärt kittlig. Klarar inte av det oavsett om det är från mig eller en utbildad... men tack ändå..

• PennyJenny

Men måste ni ge då? Vi skippar det helt och hållet för att vi tycker att pengarna kan läggas på annat.

Menar, kan ni inte komma på bra saker för summan ni satt, kanske ni ska skippa det, annars är det ju lätt att det bara känns krystat och för sakens skull.

• mrztigger

kan du inte ta ett fint kort på dig och förstora upp det och rama in det? behöver juh inte vara nått naket lr så utan ett fint kort bara.

eller en fin bok som du skrivit i.

2 st champangeglas som du skriver era initaler på och sedan använder att skåla i på bröllopet!!

• Septembercess

ha ha .. nä då är det nog ingen bra ide med massage. Jag har själv tänkt göra ngt "personligt" som jag kan utföra/tillverka själv. Kanske en klippbok med bilder på oss.
    Kanske biljetter till ngt han vill se eller göra?

• Brud 4 augusti

Mizztigger: bra tips det där med champagneglas, lite kul för vi kommer ha samma initialer, jag marie kristenesen, när vi är gifta då och min m2b mattias kristensen... hihi Mk och Mk, vissa säger m´m om oss...Vet du nåt roligt ställer där dom har lite annorlunda glas, nåt på nätet?

• Melleni (4/8-07)

Köpt en liten fin bok och skrev ner dina känslor för honom och ge den. de skulle han nog uppskatta... Veligt fint om inte annat.

• Pärlhönan

Man måste faktiskt inte ha morgongåvor.

• SaraV

Brud 4 augusti

Rofa.se har jättefina, billiga glas som du kan gravera in era namn på :)

• Glitterkråkan

Vi tänkte precis som ni, ville inte lägga för mycket pengar på morgongåva men tyckte ändå det var romatiskt att ge en present till varandra. Jag önskade mig en halskedja i silver eftersom jag tyckte det var kul att få något som jag kan bära på mig ofta. Han köpte ett jättefint halsband, lite ovanlig kedja som jag nu använder både till vardags och fest. Till honom köpte jag en silverring, också den lite ovanlig och "krusidullig" i sin utformning. Dessa saker var inte så dyra men fina, båda blev väldigt nöjda!

Svar på tråden Vad ska jag önska mig och vad ska jag ge honom?