• Kvarpan

Svensexegäng eller krokimodell till 5 maj?!

Finns det något svensexegäng som är intresserad av att låna ut sin brudgum som krokimodell till en möhippa den 5 maj?
    Eller kanske något proffs som är intresserad av att stå modell?!

• Svar på tråden Svensexegäng eller krokimodell till 5 maj?!
  • Raspberry

Gud vilken rolig idé!! Synd att du inte fått nåt svar och synd att jag inte kan hjälpa dig. Ville bara säga att det var en kul idé...

• Kvarpan

Vi får bara hoppas på att det snart dyker upp några hugande spekulanter så vår brud får något trevligt att teckna av...Annars får någon lillebrors kompis rycka in och rädda möhippan

• Antico

Jo,det stämmer att www.kyo.se är konstmodellernas förening och några av deras medlemmar ställer upp på möhippor och svensexor. Det finns en länksida på deras sida med länkar till några av modellerna.

• jagärsåkär

haha världens bästa idé!! Stackars den oförberedda brudgummen bara...

• Kvarpan

Roligt att så många verkar tycka att det är en bra idé, för det tycker vi oxå! Skulle vilja se både vår bruds och den överraskande brudgummens miner när de förstår vad som är på G

Tack också Kroki för att du kan tänka dig att ställa upp! Jag ska konferera med de andra i hippgänget.

Så länge är alla nya tips välkomna!

• Dane

Vi är ett svensexegäng som ska ut den 5e maj och behöver publik till ett scenframträdande av brudgummen i centrala stockholm under eftermiddagen.

Vi har fixat lokal och det vore SÅ roligt med lite oväntad publik.

Eventuellt skulle det kunna kombineras med kroki eller att er brud även hon får uppträda med valfritt tema inför entusiastisk publik. Vore det något?

• Kvarpan

Va roligt! Jag ska höra med de andra som fixar vad de tycker om att va pubik - vad ska han förresten visa upp?

Krokimodellen skulle vi behöva runt lunch om det kanske passar in i era planer

• Lady o Lufsen

Lustigt att ett svensexegäng efterlyser ett möhippegäng och tvärtom på samma dag, till samma dag

• Dane

Åh vad kul det vore om det gick att få ihop det här. Sorry för mitt sena svar - har varit utomlands...

Tanken är att det ska bli lite dans, lite sång, lite naket (han ska bl.a. få en strippkurs med träning backstage och sedan framförande. Sen lite sång och teater - mer påklätt).

Tanken är att det ska vara efter lunch, dvs runt 13. Kroki runt lunch vore alltså möjligt att kombinera med. Vi ska ha möte idag - ska kolla då.

Kan man förresten skicka direktmeddelanden till folk här på forumet? Svara gärna annars här på forumet om ni fortfarande är intresserade.

• Soon to be Södertun

Gud vilken spännande tråd. Snälla, kan ni inte skriva här sen och berätta hur allt gick?!?
    Jag blir jättenyfiken!

• Lisa78

Hihi, det där låter ju helt galet =)

• Dane

Med 2 dagar kvar kan vi väl avslöja att det blir av och att det verkar mycket lovande.

Återkommer med en rapport efter helgen...

• Forsfors

Gud vad roligt, kan ju vara någon brud här inne på BT som läst det här och inte anar någon oråd alls

ja rapportera här inne sen!

• min hippa 5/5

Helt sjukt vad ni kämpat och fixat min hippa.
    Kvarpan är min kompis och det är min hippa hon fixat med. Min del i dramat blev betydligt mildare än brudgumens. (antar att brudgumen kommer hit och berättar sin del)

Jag fick enbart dansa & sjunga till Hakkuna Matata iförd bastkjol och Bh á la hulahula mode!

Bakom mig på scen stod mina underbara vänner och dansade.

KUL!!!

Blev rätt chockad då jag först kom in på scenen och såg ett 10-tal för mig helt okända karlar. Det hela blev super bra!!

• Soon to be Södertun

Underbart roligt!!!
    Grattis, du är nu på andra sidan möhippan!!!
    :)

• min hippa 5/5

Ja, det är jätte skönt att oron inför möhippan är över. Man vet ju aldrig vad ens vänner hittar på .

Men dom kan inte vara hur elaka som helst eftersom jag är nr 2 av 5 att gå och gifta mig. Dom har sin hippa kvar....he he Men det är också något att längta efter.

• fåttettryck

Men då var alltså framträdandet före krokin trots allt, och inte efter?

Svar på tråden Svensexegäng eller krokimodell till 5 maj?!