• jessa.c

Romantiska saker tillsammans utflykt middag osv

hej hej

fått ett bra tips som jag skall försöka ordna till morogngåva men behöver nu massa tips om vad att göra
    han skall dra en lapp varje månad första året vi gifta men skall vara massa saker har kommit på en sak... men behöver lite mera tips vad mankan göra här i göteborg inte för dyra tips varje gång tips på rsturanger, rida hästar kanske båt utflykter kasnke osv
    tack tack

• Svar på tråden Romantiska saker tillsammans utflykt middag osv
  • Joleen

Chokladprovning (www.belgiskapralinboden.se), äta middag på fräscha och trendiga Mañana, mycket god mat och vin. Biobesök. Rida islandshästar, finns flera ställen som man kan göra det på, t ex www.vastanvinden.com. Vin/champagneprovning kan man göra på Systembolaget i Nordstan. Ordna en pic-nic/grilla vid havet. Det finns ju olika båtturer man kan åka på där det ingår mat, Räkbåten tror jag en av dem heter. Middag och övernattning på underbara Styrsö Skäret.

Kan inte komma på mer just nu men återkommer om jag får fler idéer!

• Lilla Li

Åka Paddan
    Gå på Liseberg (funkar bara om han drar den lappen på vintern eller sommaren)
    Promenera upp till Skansen Kronan och titta på utsikten
    Gå på valfritt museum
    Picknick i Slottskogen
    Middag på Hard Rock Café (urgott!)
    Köpa hem fin choklad och ha chokladprovning
    Trerätters hemma med gott vin

Jag tror det bästa är om han drar lappen ett par dagar innan själva månadsdagen så att du har lite tid att förbereda aktiviteten och köpa vad som eventuellt behövs.

• Lilla Li

Fika på Café Husaren i Haga (köp varsin gigantisk bulle!)

• jessa.c

tack tjejer toppen toppen

Svar på tråden Romantiska saker tillsammans utflykt middag osv