• LydiaLinn

Världens bästa tips för hår!

Världens bästa tips för hår! Sov med en inpackning, du kommer vakna med silkeshår! Jag testade en gång, nu sover jag ALLTID med inpackning (tvättar bara håret 2-3ggr i veckan) Det torkar in snabbt.

Tips: L´oreal har stora förpackningar som är överkomliga i pris. Tyvärr ska man helst ha balsmam morgonen efter när man tvättar ur det, annars blir det inte ultimat.

• Svar på tråden Världens bästa tips för hår!
  • Floora

Plastar du in håret då eller? Kanske är en fånig fråga men hur gör du rent praktiskt.Lät som en bra grej det där..mitt hår är ofta ganska torrt nämligen

• TigerLinn

undrar samma sak plstar du in håret elle hur gör du?

• N&N

Brukar lägga en handduk på kudden när jag sover med inpackning, funkar bra.

• Lilla Li

Balsam ska man alltid använda efter inpackning - det sluter hårtopparna.

• LydiaLinn

jag plastar INTE in håret. Jag låter inpackningen torka innan jag lägger mig bara, det tar inte mer än 15 min. Håret blir lite stelt men det är absolut inga problem.

Lycka till!

• Pomodoro

Nan speciell inpackning som du kan namna utan att gora for mycket reklam?

• Pomodoro

Skulle ha last hela ditt inlagg. Sorry!
    /distra

• apple&cinnamon

Jag köpte ny inpackning häromdagen och jag frågade just om att sova med inpackningen. Frissan rådde mig att INTE sova med den, eftersom den torkar och när man vänder sig i sömnen kan hårstrån lätt brytas av. Beror väl iofs på vilken hårtyp man har, men om det är mycket sprött kan det iaf vara något att tänka på. Däremot sa hon att man kunde ha den i håret en hel dag om man var hemma. Ett tips bara!

Svar på tråden Världens bästa tips för hår!