OT - födelsedagspresenter
Ett lyxproblem... Jag fyller snart år men har inte en aning om vad jag ska önska mig!! Snälla ni, kom med idéer! :)
Ett lyxproblem... Jag fyller snart år men har inte en aning om vad jag ska önska mig!! Snälla ni, kom med idéer! :)
Nya diamanter till din förlovnings-/vigselring. Vin-, champagne-, chokladprovning, konsertbiljetter, SPA-weekend, prenumeration på en tidning, underkläder, örhängen, middag på en lyxrestaurang, provdyk... nu kan jag inte komma på mer just nu!
Inte illa det :) Jättebra idéer!
Några förslag på billigare varianter för de som inte har så stor budget?
Kan tillägga att de flesta av mina kompisar är killar, så underkläder, örhängen o.dyl. är inte riktigt deras grej :)
*puff*
lite mer budget: Vin, Iitalaljusstakar(eller från nåt annat glasbruk bara ajg som e hooked på iitala), favvofilmer på dvd, favvogrupper på cd (killar gillar såna presenter, de är enkla nog). presentkort på klädaffär, inredningsaffär, ikea, eller nåt.
Jättebra tips, men jag är så tråkig... Har ingen favvofilm, ingen favvogrupp... Önskar mig alltid presentkort o det är inte populärt att ge så tyvärr...
Men det är bra, forsätt tipsa så kommer jag nog få ihop en liten lista såsmåningom :)
det behöver ju inte va nån favvogrupp, kan ju va nån cd du e sugen på att ha bara. eller en med blandat typ absoulte romance, eller nåt. En bra bok är alltid sjysst present också. :)