• joda

Ringtjocklek??

Vilken tjocklek har ni på era ringar (& hur känns de)? Hur känner ni som beställt från titanringar.com? (de är väl alltid 2mm?)

• Svar på tråden Ringtjocklek??
  • saralotta

Ja, de är alltid 2 mm. Tycker att min ring från titanringar.com sitter jättebra! Visst känns den mer än en smal ring, men inget som är jobbigt. Min kille hade lite svårare att vänja sig, men han var å andra sidan inte alls van vid att ha ringar innan... nu är han oxå jättenöjd! :)

• ~L8~

Min förlovningsring är 1,9 mm på höjden. Vill ändra den så den blir lite högre faktiskt...

• Fru Cinderella

Vi har också 2 mm ringar därifrån.. och det är inte alls jobbigt.. min sambo som aldrig haft ring förut vande sig på en halv dag typ ;)

• föralltidhans

jag var inne på titanringar idag och hittade en perfekt förlovningsring men även en vigselring för framtiden. Jag funderar dock på om det blir för mycket om f.ringen är 5mm och v.ringen 6mm, vad tror ni??

• Fru Cinderella

föralltidhans

Det beror väl lite på hur dina fingrar och ringarna ser ut.. vilka är det?

• Fru Cinderella

föralltidhans

Det blir ju riktigt snyggt ihop i alla fall.. själv skulle jag valt dem plana dock och inte kupade ;)

• Fru Cinderella

föralltidhans

Men om du är orolig över bredden så kan du ju utan problem göra dem smalare?!

Mina kommer bli 6 mm tillsammans

• föralltidhans

å kan man be dem göra ringarna smalare??

• Fru Cinderella

föralltidhans

Klart man kan
    Nu finns det inte som val på just de här ringarna.. men maila till dem de brukar kunna "snickra" ihop det mesta.. det har de fixar med mina ringar

• föralltidhans

_Cinderella_
    det är så skönt att ha dig här på bt som svarar på alla mina frågor vet inte hur mycket du har hjälpt mig med innan jag ens vågade fria till min sambo, vilket jag äntligen gjort och fick ett stort Ja tbax.

joda:
    Förlåt att jag snott din tråd!!!

• Fru Cinderella

föralltidhans

Vad kul Har fått så ENORMT mycket hjälp själv innan och efter jag fick ring på fingret själv.. så något måste man ju ge tillbaka!!

• midsommarbrud-07

våra ringar kommer vara 2,3 mm tjocka.

• joda

föralltidhans - det är lugnt.. :)

ni andra - tack!

Svar på tråden Ringtjocklek??