• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Johans2B

    Å vad bra. Tråkigt om den hamnar för långt bak så vi inte hittar den igen.

    Hur går det för er med planering mm?

    För vår del känns det okey. Har fått skickat in papperen till Skatteverket nu. Har dessutom fått reda på att det är en vigsel två timmar innan oss. Funderar på att kontakta dem för att se om vi skall dela på kyrkodekorationerna. Eller verkar det småsnålt? Mest för tidens skull. Vi lär ju inte få komma in och dekorera tidigare direkt...

    Börjar fundera på det här med svensexa och möhippa nu med. Undra om och när....Spännande...

  • Skogstigern

    Den gamla listan har blivit lite inaktuell så därför är det lika bra att vi börjar på en ny:

    070505, Skogstigern (Stockholm)

    Häng på tjejer!

  • Skogstigern

    Kul att det går bra för er!

    Det rullar på här också, nästa vecka kommer de första bilderna på min klänning och det ska bli så spännande! Vi hämtade sambons kläder igår så nu är det också klart.

    Det är dags att börja ta sista möten på alla saker, träffa prästen, tårtbagaren, sminkören, musikerna och DJ.

    Inga tecken på möhippa eller svensexa här än, får se om det blir något! För min del är det andra gången så jag räknar inte med någon hippa

  • Skogstigern

    BensWife: Vi diskuterade mat i den gamla tråden. Vi har inte bestämt oss än men ska på avsmakning nästa helg så då får vi veta vilka rätter som är godast. Riddersvik har kommit med en ny meny nu så vi får se vad vi gillar bäst!

  • Johans2B

    Okey jag fyller på:

    070505, Skogstigern (Stockholm)
    070519, Johans2B (Lysekil)

  • Bens wife

    070505, Skogstigern (Stockholm)
    070505, Bens wife (Stockholm)
    070519, Johans2B (Lysekil)

  • Bens wife

    Skogstigern: var det du som beställt klänning från Mipaform?

  • Bens wife

    Kom just på en sak: Nästa gång det är dax att starta en ny maj 2007-tråd så är vi gifta!!!

  • Lucky_bride

    Här är jag :)

    070505, Skogstigern (Stockholm)
    070505, Bens wife (Stockholm)
    070519, Johans2B (Lysekil)
    070526, Lucky_bride

  • Lucky_bride

    Glömde ju skriva stad...

    070505, Skogstigern (Stockholm)
    070505, Bens wife (Stockholm)
    070519, Johans2B (Lysekil)
    070526, Lucky_bride (Linköping)

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)