Chokladprovning i Göteborg
Vet någon om det finns någon bra och mysig chokladprovning i Göteborg för två personer?
Vet någon om det finns någon bra och mysig chokladprovning i Göteborg för två personer?
Gör en egen chokladprovning, bara ni två. Gå till Kanolds i Victoriapassagen, så kan de ta fram olika tryfflar och annat gott till er. Gå sedna till systemet och köp ett gott portvin/sherry/amarone eller whisky och prova hemma. Läs på lite om choklad först, och testa sedan olika drycker till olika chokladtyper.
Eller också kan man ju bara äta choklad och njuta av livet
Min m2b fick det i alla hjärtans dag-present av mig, det är belgiska pralinboden i kungälv som jag bokat hos men provningen hålls i mölndal. de är supertrevliga och tillmötesgående och jag tycker att 250 kr/person var väldigt rimligt!
Joleen:
Var det bara ni två då?
Var någonstans i Mölndal höll ni till? Håller med om att 250 kr är helt ok pris!
Vi har inte gjort det än. Det är den 24 mars. Vi kommer vara i en grupp på 8 pers har jag för mig. Mölndalsbro är det.
Ok, jag förstår. Nu ska det bara vara jag och min m2b...
Undrar om det finns någon annanstans?
Ni kan säkert boka en chokladprovning bara för er två hos vilket företag som helst men då får ni nog vara beredda på att priset blir bra mycket högre! Googla och se om du hittar något. Man kan ju ordna så att de kommer hem till en om man vill, det kanske hade varit något för er!
här har du länken i alla fall:
www.belgiskapralinboden.se