• Emmy

Bra frisör i Kristinehamn???

Hej!

Hoppas på tur och att någon här känner till Kristinehamns utbud av frisörer... lite långsökt kanske.

Men det känns inte kul att gå till en helt okänd frisör på sin bröllopsdag och inte ha en aning om hur det ska gå. För att inte tala om sminkningen!!!!! Det är ju så svårt att veta innan om personen sminkar som man tänkt.

Suck.. börjar nog bli nervös.
    Emmy

• Svar på tråden Bra frisör i Kristinehamn???
  • Kaiza

Hoho,,allt är ju relativt och smaken som baken. jag bor i Kristinehman och här finns det ett rejält utbud på frisörer! Frisörhuset, jakobsson o schmidt osv.. vill du veta mer? hör av dig igen!

• Emmy

Hej!

Jo visst är det så! Men en duktig frisör brukar ju kunna lista ut vilken "typ" man är, och anpassar uppsättning och smink mm efter det.

Håret borde man kunna se på bild innan så det borde inte kunna bli helt fel. Men SMINKET!! Jösses, det kan ju bli hur fel som helst!! :)

Har du något tips??

Emmy

• Myset

Jag har klippt mig hos massor av frisörer i Kristinhehamn och har valt att beställa till hos Salong Charm inför bröllopet Litar på vissa frisörer där och nu känns allt toppen.

Frisörhuset är duktiga så dit kan du nog gå utan att bli missnöjd. Har du möjlighet att åka dit innan så gör det...då brukar man ju känna direkt om det är rätt eller inte.

När ska du gifta dig?

Kram

• Anonym

Hej!

Vi ska gifta oss i augusti. Så jag tänkte åka dit innan och klippa mig för att känna mig för lite.

Känner du till Agaton? Pratade med en trevlig tjej på telefon, men de var dyrare än de andra jag pratade med. Typiskt!!

Vad har du fått för prisförslag? Kan de sminka på Charm? På Frisörhuset fanns det en tjej som kunde sminka. På Agaton tar de in en tjej utifrån.

Emmy

• Maijsan

Jag vet inte om sminkning...jag har en egen sminkös.

Agaton känner jag inte till tyvärr men det blir nog jättebra, Charm är mycket prisvärda och erfarna. Beroende på frisyr så kostar det cirka 400, men det är ju en enklare variant. Jag ska inte ha slöja.

Jag gifter mig i Kristinehamn i maj

Hur kommer det sig att du ska gifta dig där?

Hmm var det du som undrade om uhyrningsfirmor?

• Emmy

Hej!

400:- låter bra! Vilken uppsätting ska du göra? Har du bild? Jag fick prisförslag på 1000-2000. Det är lite mer...

Jag kommer ifrån Kristinehamn men flyttade -91. Nu när jag ska gifta mig känns det roligt att gifta sig "hemma". Även om Stockholm känns mera hemma nu...

Jo, jag har frågat om Catering och kläduthyrning också. :) Ska du hyra eller köpa klänning?

Emmy

Svar på tråden Bra frisör i Kristinehamn???