• brud  nästa år

Presenter?

Har funderat lite på om amn kan önska sig bidrag till bröllopssviten och förstoring av bröllopskortet i present? Låter det dumt?

• Svar på tråden Presenter?
  • Azra

Nej det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Det finns väl inga önskningar som är dumma??

• GithKat

Nä då det låter inte alls dumt.. fast eg är det väl bättre att önska pengar bara rätt av. Hur ni använder dem är sedan upp till er. Vi önskade oss pengar och presentkort till möbler det funkade kanonbra.

• brud  nästa år

du har så rätt men man vill ju inte verka sniken. Det kommer ju trots allt en hel del folk så många ljusstakar kan det bli i de redan överfulla skåpen. Då vi inte kommer att ta ut någon kuvertavgift så tänkte jag att detta är ett sätt att få in lite pengar men ändå få någon annan present också måste erkänna att det är kul med presenter

• brud  nästa år

Ja men jag tänkte att det är roligare för gästen att ge pengar om man har skrivit vad de är till, och så är det lättare att be om det då tycker jag.

• GithKat

Det är inte alls sniket utan smart. Och ni får säkert presenter oxå. Själv tycker jag det är smidigas om man får en lista över vad folk önskar sig. Då slipper de dubbla brödrostar och 15 ljusstakar samt jag slipper våndas över vad jag ska ge. Ett tipps är att kolla ut grejer på ex duka och sätta upp en önskelista hos dem. Tänk bara på att välja saker ur olika prisgrupper så alla har möjlighet att köpa något. Sen kan man alltid meddela att man hellre vill ha pengar alt presentkort om det känns bättre.

• brud  nästa år

lite presenter vill man ju ha, hihi

Svar på tråden Presenter?