• kerri

Morgongåva -hjääälp!!!

Jag tycker det är så orättvist att det ofta är bara tjejen som får morgongåva av mannen, feminismen borde väl gå båda vägarna... :0) Men vad i all världen ska jag köpa till min älskling som morgongåva? Jag har redan köpt en klocka i julklapp, annars hade jag köpt det. Vad köper ni???

• Svar på tråden Morgongåva -hjääälp!!!
  • brud  nästa år

jag tjuvåker lite på din tråd Vad tusan ska man köpa????????????

• lotta49

Min m2b kommer att få en secret box av mig samt en skiva där jag bränt alla våra favoritlåtar på.

• 26maj2007

Min blivande kommer att få en fotbollsresa för två till England.

Han har pratat om att vill detta tusentals gånger. så nu kommer en av hans drömmar bli uppfyllda

• kerri

Coolt med resa! Men vad är en secret box??? Låter spännande!

• lotta49

Secret box är en låda med ett album där jag poserar lite sexig i vackra underkläder bara för honom. Dessa kort kan man ta hos en fotograf eller om man inte vågar, be en nära kompis ta lite fina kort.

Man kan själv välja hur utmanande bilderna ska vara men helst ska man lämna lite åt fantasin. Men det är kort enbart tagna för honom.

• Bens wife

Min ska få en pulsklocka som han önskar sig. (en riktigt fin och bra) Han är inte alls för gulligull utan vill ha praktiska saker...

• brud  nästa år

Jag undrar hur min m2b skulle reagera om han fick en secretbox av mig, hihi. Jag tycker det skulle vara pinsamt att överlämna den på morgonen. Är jag barnslig??

• lotta49

Självklart är det pirrigt, ska bli kul att se hans ansiktsuttryck när han öppnar den.

Det jag är mest nervös för är ju hur det ska gå hos fotografen men jag vet att det är en bra och proffsig fotograf som tagit såna bilder förut.

Dessutom är hans syster hans assistent och hon är med hela tiden så att man inte ska känna sig utelämnad.

• mollanmus

har du funderat på att göra en secret box?

jag har köpt en bok som heter "en kärleksförklaring", den är ungefär som en "mina vänner" bok

• Dalabrud-07

Jag har tänkt köpa manschettknappar till min m2b.
    Vet att man egentligen ska ge morgongåvan dagen efter själva bröllopet, men jag kommer att fuska lite, han behöver dom ju på bröllopet

• kerri

Hmmm... vet inte helt om jag vågar gå till fotograf och ta sexy bilder jag... Men bra idé! Manchettknappar är ju också ett alternativ. Jobbar på en guldsmed och får maaassa i rabatt.

Svar på tråden Morgongåva -hjääälp!!!