• morgondagg

företaget i usa skickar inte till sverige- vad göra?

Jag har äntligen hittat den perfekta sportbehån till mig. Jag har små bröst men vill ändå ha en skön sportbh när jag jobbar. Kan inte ha nåt med byglar när jag jobbar nämligen.
    En bh från champion. Hittade den på deras hemsida. Enda problemet är såklart att de inte skickar utanför usa. Vad gör man då? Har hört tala om företag som man kan handla igenom i såna här fall men vet inte så mycket.
    Nån som vet hur jag ska göra?

• Svar på tråden företaget i usa skickar inte till sverige- vad göra?
  • Kat74

Testa www.internationalcheckout.com - Jag beställde mina brudskor därifrån och det tog knappt ens 10 dagar så hade jag dem levererade till dörren. Dom säger att man ska kunna beställa från alla USA-baserade företag som har onlineaffärer.

Lycka till!

• Lena+Mattias=sant

De har inte information om återförsäljare i europa?

• Nickese

Testa www.shopusa.se . Med shopusa kan du handla från vilken säljare/nätbutik som helst i USA och få det hem till dörren. Man kan även räkna ut priset på förhand med kalkylatorn på hemsidan. Kolla in visa demo på hemsidan så förstår du hur det funkar!

• augustesen

Är du säker på att den inte finns i Sverige? Champion är ju ett av de största företagen när det gäller sportbh här också menar jag :) Är ju rätt dyrt att skicka via ett annat företag, men å andra sidan är ju bh´n billigare där borta så det kanske jämnar ut sig..

• 1700tal

Ehum, tråden är över 5 år gammal och TS är avregistrerad som användare...

Svar på tråden företaget i usa skickar inte till sverige- vad göra?