• förhoppningsis

underkläder i stockholm

Nån som vet några bra ställen att köpa underkläder på i stockholm, hade tänkt ha nån sorts korsett eftersom jag har axelbandslös klänning och vill vara säker på att allt sitter uppe.
    Inte jätte dyrt, har iof ingen aning om vad korsetter kostar men ändå...

Nån som vet?

• Svar på tråden underkläder i stockholm
  • M23

Nej jag vet tyvärr inte men hakar på här för jag undrar också!

• Bruden blå

Har ni kollat dom vanliga?
    Lindex, Kappahl, Åhlens, H&M, Triumph...
    Dom flesta har fina korsetter, torsoletter och vad det nu heter.
    Själv köpte jag mitt set på Kappahl och är jättenöjd med det.

• ProudWoman

finns bara en butik vad jag vet som har korsetter i stockholm, och den har stängt igen på obesämd tid (jakt på nya lokaler)... om det är en riktig korsett du vill ha, dem går på ungefär 1400 och uppåt i butik... billigare saker med plastskenor och sådant (dvs torseletter, eller korseletter) kan du hitta lite överallt

• N&N

Var på Gustaf Mellbin på Västerlånggatan i Gamla stan i Sthlm men det var väldigt dyrt. Hittade mitt brudset på Lindex och även Twilfit har ett jättefint från Trumph, men Lindex är billigare.

• prinzessa

Detail´s på Fridhemsplan!
    Supertrevlig, kunnig och hjälpsam personal.

• Bens wife

NK damunderkläder, har experthjälp så man blir ALLTID nöjd!

• MrsSmith

Hittar jag inget på Victorias Secret, tänkte jag kika förbi ett ställe i hammarby sjöstad som heter Underverkett eller något sånt...

• Liten med Mindre

Samiras Götgatan
    Ajas i Sturegallerian
    Victor & Victoria Grev Turegatan
    Marie shop (?) St Eriksgatan/Fridhemsplan

• mrztigger

lindex kommer med en brudkollektion med bla korsetter mm. lite billigare än triumph och märkesbutikerna

• Monken

Täby Centrum har en helt fantastisk underklädesaffär som heter Change. De har kunnig personal och mycket fina underkläder. Bifogar länk... www.change.com/default.asp

• V&L

vill också rekommendera Change i Täby - superbra.. kan också lägga till att om någon är itresserad av Lepels "korsett" så finns den för halva priset på www.figleaves.com 30 £ + frakt 4£ istället för 6-700 kr!!! värt att prova hemma och sedan beställa där om man hinner!!!

Svar på tråden underkläder i stockholm