Rosa godis
Förslag på rosa godis som man kan ha som present till gästerna?
Förslag på rosa godis som man kan ha som present till gästerna?
Det finns ju såna där ovala halvplatta med mintöverdrag, tror det är choklad i. De finns ju i både vita och rosa färger. "Polkasnurror" kanske finns rosa. På Lagerhaus har de just nu påsar med rosa marshmallowshjärtan, kanske kommer tillbaka nästa år.
tack soffyboffy
var är ni godisgrisar???
Finns små rosa hjärtan med choklad fyllning i.. tänkte själv ha såna fast i vita. Dom finns i rosa, vita , blåa.
Sen har du ju dom riktigt rosa drottnig godisarna som e som ser ut som en mandel i formen typ - både goda o snygga. Glömde säga att dom vita hjärtan är mintsmak på o dom rosa jordgubb tror jag. Rosa maschmallos finns ju + dom som är vita o rosa randig som säljs istor pack som är lite mer fyrkantiga. Sen finns de ju chokladfyllda rosa bollar typ delight heter dom. Ja du va har vi mer... du har ju dom runda kulor oxå i ljusrosa hårda karameller från karamell kungen. Nu kommer ja inte på nåt mer
CHP var ska du köpa dina hjärtan och hur många hade du tänkt och ge till varje gäst?? Vad ska du lägga hjärtanen i för någonting?
Såna där små jelly beans, söta och finns i olika färger, bla rosa.
rosa bummlingar, kan gästerna suga på hela kvällen
min sambo vill föreslå löständer, de är delvis rosa menar han.. jag sa att det var till ett bröllop.. han tyckte att det passade bra
ska fundera vidare..
undra vad man skulle få för reaktion om man hade löständer, hihi
Brud nästa år
Ja satt just o kolla på www.romance.se på små kartonger, men ja tror de blir små tyg påsar i tyll elelr organza med band runt me våra namn och datumm för bröllop. Ja lägger kanske 6-7 st godisar i en sån påse.. de är mest en rolig grej vi har över 110 gäster så ja vill inte lägga massa på de. Du då?
brud nästa år
glömde skriva att ja jobbar extra hos en godis grosist så ja köper där igenom :)
Har också kollat in de tygpåsarna vet inte om jag ska ha dom till godiset eller hjärtriset, hm svåra beslut,hihi