Förlovning på G
Hej på er!
Jag är aldeles ny här på bröllopstorget. Min sambo (som jag velat förlova mig med länge) har äntligen sagt att han är redo för det! Är så lycklig. Vi är inte förlovade ännu, han ska fria till mig. Men jag vet att det börjar närma sig. Han har sagt att jag kan titta ut vilken ring jag vill ha, det är ju mycket roligare att få sätta på sig en ring direkt vid frieriet och han vill inte välja fel (väldigt fullig tycker jag). Jag vill inte att vi tillsammans bestämmer en dag vi ska förlova oss, det måste bli lite konstigt när båda sitter där och man bara plockar fram ringarna och så är det klart. Jag har istället lämnat det till min sambo så han får överraska mig me dett riktigt frieri! Det är lite spännande med, jag vet att det kan hända precis när som helst :) Vi ska åka till Göteborg 24-25/3 så jag har mina aningar att det är då det ska hända. Var och tittade på ring idag. Jag vill inte ha någon massproducerad utan gick till en guldsmed som ska göra den till mig. Jag har alltid viljat ha en "amerikansk" förlovningsring med en diamant, och så blir det. Den kommer bli så vacker, en i vitguld med en 0.29 carats diamant i flander-slipning (tror det var så det hette). Det gnistrar rejält om den ialla fall.
Jag var bara tvungen att skriva av mig, kan ju inte prata med någon om det förrens han har gjort slag i saken :)