• Miss Cykel

Möjligt att byta användar-ID??

Hej!

När jag registrerade vårt användar-ID för ett år sen, tänkte jag inte på att det skulle bli namnet till vår hemsida. Nu börjar det bli dags att offentliggöra sidan, och jag skulle vilja ha ett nytt... Vårt är nåt i stil med "gulleplutt", alltså nåt rätt löjligt som hälften av gästerna skulle skratta ihjäl sig om de såg... ;)

Går det att ändra?

• Svar på tråden Möjligt att byta användar-ID??
  • jooki

Hej!

Jag gjorde samma misstag som du ;)
    Tror inte att man kan byta så vi har helt enkelt skaffat ett nytt konto och skrivit in den informationen gästerna ska se till det kontot men har kvar det gamla med bordsplacering och annat som ingen annan behöver se.
    Lite jobb om man redan har lagt in önskelistan...men, men...

• Miss Cykel

Okej, så får det bli! Man vill ju inte behöva skämmas när inbjudningskorten dimper ned i folks brevlådor!! ;)

• jooki

precis :)

Däremot har vi bara en mycket kortfattad info här där vi hänvisar till vår sida på weddingannouncer.

• Miss Cykel

Jag tänkte också ha weddingannouncer, men där kan man väl inte ha en lika bra önskelista? Vi vill gärna ha en där gästerna kan "bocka av" vad de har köpt. Eller har weddingannouncer den funktionen också?

• jooki

Inte än, men det står att den är på gång. Däremot vet man ju inte hur lång tid det tar. Vi har inte riktigt löst hur vi ska "bocka av" våra, men det får nog bli att ringa till våra föräldrar.
    Ett par vänner gifte sig i somras och använde sig av BTs önskelista. Några dagar innan bröllopet stod att allt var bokat, men sen fick de inte allt. De gick in o kollade vem som hade bokat det de inte fått och det visade sig att det var en bugg. Detta medförde ju att de inte fick flera av de saker de önskat sig... :( Av den anledningen föredrar vi en lista med "manuell avbockning" just nu.

• jooki

Nyfiken brud 2007
    Men det gäller väl bara forumet?

• Snö brud

Ojda
    Trodde hon ville ändra Miss Cykel, sorry.

• Miss Cykel

Jo, det verkar som att man bara kan ändra sitt forum-namn där, inte hemsidenamnet. Tyvärr.

Synd också att avbockningen inte verkar funka till 100%. Det blir ett oerhört ringande till våra mammor annars, eftersom vi har över 100 gäster. Hur många har ni?

• jooki

80, men i genomsnitt borde det ju bli ca 40 par... Ingen jättebra lösning, men jag har ingen annan bra idé... :(

• Miss Cykel

Näe, det kanske är enda sättet...

• brud i Amerika

har du forsokt att mejla till BT support@brollopstorget.se och be dem om hjalp?
    Jag gjorde ett mistag nar jag satte i gang min weddingannouncer och de var jatte snalla och andrade namnet for mig. Var ocksa lite radd att jag skulle bli tvungen att gora allt igen.

• Jämtlandstaus

Jag har mailat bröllopstorget och bett dom byta namn på vår bröllopshemsida, men det går ICKE. bara så ni vet.

• Miss Cykel

Konstigt faktiskt. Det är ju bara ett hemsidenamn... Borde inte vara alltför svårt att byta?

• Jämtlandstaus

nej, det kan man tycka.

Svar på tråden Möjligt att byta användar-ID??