• Märta,Carin

Cancerfonden

Tror Ni att folk skulle ta illa upp om man i bröllopspresent önskade sig bidrag till välgörande ändamål? Cancerfonden förknippar ju många människor med döden samtidigt som bröllop är glädjens och livets fest. Min Mamma gick nyligen bort i cancer och jag skulle nästan föredra forskningsbidrag istället för, i vissa fall, helt onödiga prylar.

• Svar på tråden Cancerfonden
  • partypinglan

det är ju en bra idé, spec om man inte kan komma på ngt att köpa o inte ännu vill komma dragandes m en brödrost. ett sådant bidrag måste ju uppskattas!!!

• partypinglan

uppskattas att köpa o att få menar jag!

• jooki

Jag tycker det vore jättefint!

• viktualia

Märta,Carin -- just i ditt fall förstår nog alla VARFÖR ni önskar er bidrag till Cancerfonden - så gör det!!!

• Fru Bouncing bunny

Sjalklart. Ett hedersvart val tycker jag. De som prompt vill ge en gava iaf kan ju gora det ocksa (eller bara det). Vi kommer gora samma sak pa vart brollop, jag soker just ett enkelt satt att gora det, tex att satta upp sin egen sida dar folk kan (anonymt) donera sa mkt de vill. I UK finns en jattebra sida, www.justgiving.com, och jag soker nu liknande i Sverige (just for cancerfonden faktiskt), nagra tips..?

• tingtingeling

Nej, varför skulle någon ta illa upp, det är verkligen ett hedersvärt önskemål! Jag tror alla förstår ditt val! Lycka till!

• September mys

skulle hellre ge bort 500 till canserfonden eller dyl än att köpa ett glas på duka

• September mys

såg på deras hemsida att de har något som heter gratulations gåva... skulle kanske kunna vara nått?

Svar på tråden Cancerfonden