Bröllopsmässa i Uppsala?
Är det någon som vet om det skall vara ngn bröllopsmässa i Uppsala och i så fall när och var och var man köper ev. biljetter?
Är det någon som vet om det skall vara ngn bröllopsmässa i Uppsala och i så fall när och var och var man köper ev. biljetter?
Skall på den själv!
26 januari 12-16 Hantverksföreningens lokaler Nedre Slottsgatan.
Med UNT kort 50 SEK och utan 80 SEK
Tina
Tack för info Tina! Vet du om man köper biljetterna där eller om det behövs förköp?
Ringde just UNT, de sa att man köper dem där, hoppas det stämmer!
Tina
När skall ni gifta er förresten, håller just nu på att försöka hitta frisör, fotograf, band och lokal (Uppsala) så alla tips emottages med tacksamhet
14 juni, och ni då? Har ni bestämt kyrka?
6:e December i Helga Trefaldighets Kyrka, så på ett sätt kan man väl säga att jag är ute i god tid
Det blir ca 60 gäster, de flesta från andra orter än Uppsala (skulle gärna vilja bjuda flera, så hittar vi ett ställe med hyfsade priser blir det nog dryga 70 skulle jag tro.
Men ibland rinner ju bara tiden iväg och det är ju massor att fixa även om det mesta är mysigt pyssel.
Tina
Lady, en del av nationerna är väldigt vackra både utanpå och innuti. De har säkert hyfsade priser också samt är vana vid större sittningar.
Om du är universitetsanställd kan du låna (hyra?) Orangeriet i Linnéträdgården. Där är vackert! I så fall kan ni ha catering vilket minskar kostnaderna = ni kan bjuda fler!
Lycka till!
Oj, mitt förslag på lokal var riktat till Tina (och alla andra intresserade), inte till Lady som ju redan har bokad en nation. Sorry.
Oj, mitt förslag på lokal var riktat till Tina (och alla andra intresserade), inte till Lady som ju redan har bokat en nation. Sorry.
Hej Dalkullan
Tack för tipsen, jag skall besöka en nation Göteborgs som verkar även hyra ut till icke studerande - detta verkar vara fallet med några av dem jag kollat med men om du vet någon mera som man inte måste vara student för så vore jag jätteglad för tips!
Tina
Tina, jag tror att V-Dala hyr ut till icke-studerande. Men det är ju inte den allra vackraste nationen tyvärr. Har du hört med SNerikes, Västgöta, ÖG, GH, Värmlands?
På Västgöta har jag varit på stor fest. Förutom "stora salen på bottenvåningen finns flera vackra rum på övervåningen. Huset är ju dessutom väldigt vackert på utsidan och ligger fint vid ån.
Vad bra att någon annan frågade om det. Jag har letat som en glaning efter när Bröllopsmässan skulle vara, men jag hittade inget.
Nu vet jag! Tack