Fotograf i Västerås?
Hej alla
finns det någon som kan rekomendera en bra och prisvärd fotograf i Västerås??
Hej alla
finns det någon som kan rekomendera en bra och prisvärd fotograf i Västerås??
Hej,
Vi har fått rekommendationer på Anette Ibsen som ska vara bra, så vi har bokat henne. Kolla hennes hemsida www.portrattstudion.se
Lycka till!
Min syster plåtade sig hos Ibsen i somras. Bilderna blev super!!! Lycka till,
Lady
Eggeborns vart vårt val av fotograf. Ibsen och Eggeborns tar ungefär samma pris för fotograferingen. Ibsen har tagit kort på vår dotter men enligt sägner så sas det att Eggeborns var bättre. Men jag vet inte om det stämmer. De är nog lika duktiga. Gå in till fotograferna istället och be att få se deras bröllops album då kommer du nog snart fram till vilken fotograf som just NI vill ha till er stora dag.
*Lycka till*
finns många bra här....
vi har oxå valt anette ibsén...
annars så finns det även;
fredriks foto (min svärmor hade honom som fotograf till sitt bröllop i höstas, jättefina bilder)
gunnar stener.. (känner inte till honom mer än ryktesvägen...) fråga *mickis* efter 8;e februari...
Vi tog också våra bilder på Porträttstudion, och det kan jag verkligen rekomendera.
Yepps....som SANNA2 säger....efter 8 februari kan jag tala om hur bilderna blir hos Gunnar Stener :)
Jag har sett foton han har tagit tidigare o dom är då jättebra i alla fall. Dessutom är han inte så hutlöst dyr som många andra heller.
Hör av mig igen.....Kram
*Mikis* Hur blev bilderna?
Har någon erfarenhet av Eggeborn's? Försökte hitta deras hemsida, men lyckades inte.
Vi har inte fått våra bilder ännu....
NU har vi äntligen fått våra kort från fotografen. Vi var till Gunnar Stener o bilderna blev jättebra.
Vi betalade 900:- för 8 bilder isatta i ett album.
Har Gunnar Sterner någon websida? Tar han både utomhus och i studio?