• vitsippa-78

Pronovias, vart kan man köpa?

Jag var på Bröllopsmässan i helgen och såg en underbar klänning från Pronovias.
    Men på deras hemsida står det inget om återförsäljare i Sverige.

Någon som vet vart dom finns?
    (stockholmsområdet)

• Svar på tråden Pronovias, vart kan man köpa?
  • Lillamig

Tror att Garamaj har en del Pronovias, men om du har mojlighet ar det bast att aka till narmaste riktigt Pronovias butik (jag kopte min i London).

//Lillamig

• JAY

Bröllopssviten i Hallonbergen säljer Pronovias.(Den enda butiken i sthlm som säljer Pronovias)Talade med dom på mässan!
    Hade ingen aning om att Pronovias fanns i Stockholm!Blev sååå glad!

• Hyde Park

I London får man räkna med att lägga ett par tusenlappar mer än vad de kostar i Sverige... i alla fall på den jag spanande in!

I Göteborg säljs de på Ramonas design.

• 26maj2007

Bröllops källan i Stockholm har pronovias

• srce

I "Pronoviasfamiljen" ingår pronovias, st.patrick, lasposa och atelier diagonal. Det är flera återförsäljare i Stockholm.
    Bl.a. Erhlings, Brud i Centrum, Drottninggatans brud och fest...
    Skillnaden mellan dessa klänningar är att det är olika kollektioner, men alla dessa kollektioner har liknande klänningar och de sys upp på samma fabrik. Kolla upp alla kollektionerna och de olika butikerna innan du bestämmer dig. Oj, vad långt det blev

• Cahe

Patryworld i Linköping har Pronovias klänningar om jag inte missminner mig.

• vitsippa-78

Tack för all hjälp !!

• 26maj2007

Atelije MB i Vinslöv utanför hässleholm är billigast i norden på Atelier Diagonal och La Sposa

Min AD klänning kosta 6549:- hos MB och kosta 8000:- i de andra butikerna.

• vitsippa-78

Johanna111

WOW, superbra. Den jag är intresserad av kostade 13500 i butik, men nästan halva priset på nätet. Kanon :D
    Tack på tipset !!!!!

• Soaked in Luxury

Glöm bara inte att det tillkommer 40 % i moms och tull, så det blir ofta inte billigare än Sverige dessvärre.

• vitsippa-78

Soaked in Luxury

Tack, det ska jag tänka på.

Svar på tråden Pronovias, vart kan man köpa?