• Eriks tjej

Ullinge Värdshus

Är det någon som har erfarenhet av Ullinge utanför Eksjö? Vi funderar på att ha våran bröllopsfest där i höst. Vore kul att höra om ni är nöjda eller inte, särskilt som det kostar en del.

• Svar på tråden Ullinge Värdshus
  • ankan05

Ullinge Värdshus är toppen!!! The best!!!

• Eriks tjej

Har du varit på bröllopsfest där? Eller hade ni eran där?

• ankan05

Vi hade vår bröllopsfest där och det var fantastiskt bra! Jag har inget att klaga på, stället är underbart, maten otrolig och personalen toppen!

• Lilla-bus

Har ni varit där å kollat? Vi funderade på att ha vår fest där, men efter vi hade varit där å kollat å pratat med dem bestämde vi oss för att inte ha den där. Det kändes som om att de ville bestämma allt, och vi fick inte ha det som vi ville. Tex så sa vi att vi INTE ville ha dans, å då sa han att "jo det är klart att ni ska ha dans, här SKA bandet så och spela..." Nej tack... MEN jag har oxå hört några som tycket att det var precis tvärtom, de fick bestämma precis allt de ville (kanske var mer i hans smak ). Hoppas i alla fall att NI får det jättebra vart ni än bestämmer er för att ha festen. Vi hade vår fest på Sandsjöbadens Värdshus. Tycket vi var toppen!

• Eriks tjej

Ska dit nästa måndag. Tråkigt om han försöker bestämma... Det har inte känts så när vi har pratat på telefon, men jag ska verkligen känna efter ordentligt när vi träffas. Tur att det är gott om tid kvar annars, så vi kan byta ställe.

• Lilla-bus

Ja precis. Det är ju jätteskönt att man kan åka runt å kolla, å verkligen "känna av". Hoppas det blir bra å att ni blir nöjda. Du kan ju skriva här sen, så jag får veta hur det gått *nyfiken*.

• Wild Bill

Var där på bröllop i sep-06 då våra vänner gifter sig. Allt var helt underbart - som en dröm! Maten kanon och så fin miljö. Brudparet anlände till Ullinge på en flotte som fanns att tillgå. Det var så vackert...
    Det enda negativa var att vi inte fick vara kvar uppe i lokalen mer än till kl. 01.00. Vi fick vara ute, där fanns det gasolvärme - men det var kallt!

Svar på tråden Ullinge Värdshus