• Lady o Lufsen

    Känner du igen mig?

    Själv tycker jag att det dyker upp nya brudar här hela tiden- eller i alla fall nya nick...

    Besökte helt apropå en tråd där en brud utbrast:
    "Hej Lady o Lufsen, jag känner igen ditt nick!"

    Så nu är jag nyfiken på vem känner igen mig och varför och vilka känner jag igen?

    Har ni lust att vara med?

  • Svar på tråden Känner du igen mig?
  • snart smäller det!

    Men herregud... vad är det här för ego-tråd?? Get a life.

  • Fru Cinderella

    Klart det finns vissa man lägger märker till. De kanske pratar i trådar ofta/mycket eller säger något man hajar till på eller har ett nick man lägger märke till.

    Jag känner t.ex igen dig, men vet inte exakt från vart dock.

  • Gotland 08

    Har "sett" dig några gånger, senast från besviken på vänner-tråden! När är det dags för dig att gifta dig?

  • Blivande Fru!Nu Fru!!

    Nope känner inte igen dig _cinderella_ känner jag igen om ingen har ett liknande namn dock.
    Jag har inte varit här sedan senast efter vårt bröllop Juli-06, har kommit in lite igen för att jag just nu äntligen har tagit mig i kragen och ska börja sortera och välja ut bilder till vårt album.

    Saknar vår bröllopsdag och försöker uppleva den igen genom att trakassera alla med mina bilder och erfarenheter

  • Fru Cinderella

    Niket Cinderella är dock upptaget, men har inte sett någon använda det under det året jag vart här (Hmm året + några månder till). Så tror nog att det bara är jag

  • Sister of the Night

    Kul tråd! :D

    Jag känner igen dig, du landar relativt ofta i trådar som handlar om relationer, visst?

    En del stöter man ju på oftare än andra, troligen har det att göra med vilka trådar man blir nyfiken på och granskar lite närmare.
    Själv går jag exempelvis ytterst sällan in i trådar som handlar om var man hittar en klänning av märket X.

    Så ibland dyker det upp ett totalt okänt nick, och då undrar i alla fall jag ibland nyfiken som jag är ;)) om det är nån nybliven BT-holic eller någon som oftast nöjer sig med att enbart läsa i trådarna och sällan skriver själv.

    Så finns det ju nick som väcker förväntan när man ser dem också... Miss Cee till exempel, tycker jag ofta utmärker sig med genomtänkta och insiktsfulla inlägg.

  • Lady o Lufsen

    Sister of the Night...
    Jag kanske befinner mig i relationstrådar men kan inte tänka mig att jag är där lika ofta som du! Du har ju till och med blivit "utnämd" till BT´s egen relationsexpert!
    Du o jag träffas just nu på tråden om psoriasis och hysteri...
    Cinderella känner jag igen från lite var stans...men ingen av er andra.

  • Sister of the Night

    Såg att du hittat in i visptråden, ja! :)
    Hihi, den är kul:D

    Men "relationsexpert" är garanterat att ta i - dessutom har jag nog dessvärre totalmissat det! :D :D :D

  • Fru Cinderella

    Jo du Sister of the Night har en tendens till att dyka upp lite här o var med visdomsfulla inlägg, väldigt imponerande.. och MissCee brukar inte heller vara långt borta när det gäller diskutioner..

Svar på tråden Känner du igen mig?