• tofsen

Bordsdekorationer

Alla ni som redan har gift er och har bilder på er dukning och bordsdekorationer kan inte jag få se. Jag har lite idétorka på det området och i de tidningar jag köpt så handlar det bara om klänningar, ringar och brudbuketter. Jag behöver idéer. Jag vore väldigt tacksam.

• Svar på tråden Bordsdekorationer
  • tofsen

Vad fint. Är det någon mer som har idéer?

• sahlena

Vi har köpt mycket till dekorationen på Bodega i göteborg. Sök på nätet. Vi köpte ballonger, confetti mm där. Ganska bra priser och snabb lev.
    Lycka till!

• tofsen

puffar lite. Om ni inte har bilder kan ni väl berätta.

• Cahe

Jag ska gifta mig i höst men har nog koll på hur jag vill ha det...(tror jag...)
    Vita dukar och sedan placera ut kastanjer och rönnbär på bordet. Så ska vi ha vita blockljus som jag ska vira ståltråd runt, på ståltråden ska jag trä samma pärlor som jag kommer att ha i min håruppsättning. Bordsplaceringskorten ska jag på något sätt fästa i en kastanj.
    Lycka till!

• Jennybrewitz

Vi ska ha vita dukar med vinröda löpare. Sen kommer vi ha vita blockljus med vinröda band med hjärtan på runt. Vi kommer ha blockljusen och vinflaskor med egentryckte etiketter som dekorationer på borden.
    Eventuellt också genomskinliga glasstenar utspridda på löparen.

• Malin johansson

Jag letar efter ljusrosa glasstenar. någon som vet vart man kan köpa det? internet??

• bröllopivinter

vi ska ha dukningen helt i vitt. sen ska vi ha turkosa placeringskort, och turkosa festprogramm (samma som inbjudan) med silvertråd runt. det enda vi ska dekorera med mitt på borden är fjärilar ifrån panduro, också de turkosa, men de finns i många färger. Vi hade även fjärilar på inbjudningskorten.

Svar på tråden Bordsdekorationer