• Svar på tråden Nu är hemsidan klar och jag är gift...
  • NuÄrDetDags

Åh, vilken mysig kyrka och vilken snygg klänning! Det säger jag inte bara för att den påminner om min.

Ni ser ut att ha haft en underbar dag! Grattis!!

• mooogn

Grattis! Vilken rolig idé att fota alla gäster när de anländer. Tål att funderas på.

• Dallas

Grattis!!!!
    Så fina ni var! Jag gillar även musiken som spelas, är rörd fast jag inte känner er!

• Pomodoro

Ah, vad fin du var. Jattefin haruppsattning, var allt ditt eget har?
    Fint med Kent i bakgrunden ocksa!

• Daphne

Grattis!
    Allt var verkligen jätte vackert :)
    Hade ni kents - utan dina andetag som solo sång också eller förgyller den bara sidan? :)

• Iriz

Tack

Ja, vi hade "Utan dina andetag" som solosång i kyrkan.

Nej, allt hår är inte mitt...men jag skulle önska det.

•  Miss Cee

JOhanna nu måste du faktiskt förklara det här med brandbilarna!!!

• Iriz

Jo, det var så här att det var 81 gäster som sjöng en sång och tände tomtebloss. När alla tomteblossen tog slut samtidigt så gick brandlarmet. Brandbilen gick såklart inte att stoppa, så vi bjöd in brandmännen på efterrätt

Gästerna tvingade såklart ut oss så dom fick ta kort på oss framför brandbilen, och så satte de på sirenerna...jättekul tyckte alla...

Jag kan tala om att vi slapp betala notan för att dom kom ut. Den ansvariga för lokalen hade nämligen sagt att det skulle gå bra med tomteblossen.

• caso78

fiiina foton på ett kanonfint bröllop

•  Miss Cee

Haha vilket roligt minne!!

De där korten var ju helt obetalbara :)

Jag funderade på om din man var brandman eller nåt, men det fanns alltså en mera spännande historia bakom...

Svar på tråden Nu är hemsidan klar och jag är gift...