OT - Fiskdamm för 25-åringar
Ska anordna ett barnkalas åt två 25-åriga killar (ja, ett _barnkalas_ ). Bland annat ska vi ha fiskdamm. Jag skulle vilja ha lite roligare saker i godispåarna än just bara godis... Några tips? Mycket begränsad budget.
Ska anordna ett barnkalas åt två 25-åriga killar (ja, ett _barnkalas_ ). Bland annat ska vi ha fiskdamm. Jag skulle vilja ha lite roligare saker i godispåarna än just bara godis... Några tips? Mycket begränsad budget.
kondomer :)
Godis
Kortlek
Snapsglas (finns billiga som säljs styckvis)
Har tänkt godis o öl
chips o öl??
Ska få plats i en vanlig lösgodispåse så det får vara ganska små saker (ölburken tar ju upp halva påsen bara den). Men fortsätt spruta idéer :)
köp såndär 10pack minisnapsar som de har på systemet med olika sorter. det lär väl 25åriga killar digga iaf.. :P
Lite snapsflaska, typ flygplansvarianten...
kostar inte de en del? Har VÄLDIGT lite pengar att röra mig med.
Kan tillägga att det inte bara är killar. Födelsedagsbarnen är det, men det kommer att vara både killar och tjejer på festen.
Lägg i en biljett i påsen till en snaps/shot som ni själva har blandat som serveras ur sedvanliga snapsglas efter fiskdammen...
Ölkorvar...finns sådana där jättesmå som bara är 2-3cm..mums
Även vuxna kan tycka det är kul med partytutor, lösnäsor och lösmustascher. Särskilt om de ät lite fulla.
Ja! Tutor o hattar hade jag ändå tänkt ha, så det går ju att lägga i påsarna! Men då måste man ju ha fiskdammen före tårtan... Ojojoj vilka problem man har :)
Gå till en tiokronorsaffär. Jag och min kille bestämde oss till ju för att köpa varsin grej till julstrumpan. I tiokronorsaffären hittade jag ett par snusktärningar. Ena stod det saker som lick, kiss, toutch... andra stod det nipple, lips, neck... Den gjorde min julnatt. ;) HIttade förresten snapsglas där också...
Tiokronorsaffär vore jättebra - om det nu fanns någon i närheten :(
Ska iväg o handla imorgon o jag vet att ni sitter på massor av idéer, så kom igen nu! :)