• A:s wife

födelsedagspresent till sambon - tips?

Jag har present-kris!
    har ingen aning om vad jag ska ge till min sambo i födelsedagspresent om en vecka.
    Hade en massa idéer men alla gick i kras... och dessutom säger han att han helst vill ha något "personligt och gulligt" av mej, inte typ en CD-skiva. efter några år tillsammans börjar fantasin tryta. nån som kan hjälpa mej med tips, vad som helst är välkommet!!
    Tack... =)

• Svar på tråden födelsedagspresent till sambon - tips?
  • TigerLinn

om du gillar att pyssla så kanske du kna köpa en större fin ram och klippa och listra in bilder från speciella tillfällen i ert förhållande?

• A:s wife

Tack för tipset.

jag puffar upp frågan lite...

• laxpate

Hej,

min sambo fyller också år snart (8feb) och jag har samma problem...vill också gärna ha tipps...tänkte dock kanske ge honom en övernattning på grand hotel saltsjöbaden.....med middag o allt..de har ngt weekend paket där för ca 1200:- per person...för en natt med 3-rättersmiddag...så kan vi ha lite mysigt =)
    Kanske du kan göra ngt sånt?

Beror ju också på hur mkt du vill lägga....

Sen finns det ett ställe www.rentachef.nu där man kan få hem en kock som lagar maten i ditt egna kök...det kan du ju överraska honom med...kan ju va kul istället för att gå ut och äta tex. =)

• anne på grönkulla

En gemensam upplevelse, allt från en fin middag tillsammans, en dag på spa, teaterbiljetter, herrgårdshelg, konsert, sportevenemang - ja, nånting han kan uppskatta att göra tillsammans med dig!

Svar på tråden födelsedagspresent till sambon - tips?