• AKT

ååå kan nån hjälåa mig???

Varför kan jag bara se inläggen från göteborg?? När jag ändrar till "alla områden" så kan jag bara se inläggen på första sidan. När jag bläddrar vidare kommer "göteborg" upp igen.
    Förstår någon??

• Svar på tråden ååå kan nån hjälåa mig???
  • TigerLinn

har du din användare inställt så attt du blir inloggad på BT automatiskt när du kommer in på sidan. om de är så. testa logga ut och in...

• AKT

Tack för hjälpen men jag kan inte ens logga ut mig. Eller jag kan logga ut mig men då hjälper det inte och när jag kryssar i att jag INTE vill vara atuomatiskt inloggad så blir jag det ändå..
    Så jag kommer fortfarande bara åt göteborgstrådar och första sidan på de andra. Nåt mer tips??

• Lilla Li

Logga ut, kryssa i att du inte vill loggas in automatiskt och allt det där. Stäng webläsarfönstret och öppna upp igen. Uppdatera fönstret om det inte funkar. Ibland uppdaterar webläsaren inte själv utan "fastnar" i gamla inställningar.

• AKT

Hej igen och tack för svaren.
    Jag glömde skriva det förut men även när jag tar bort automatisk inloggning så är jag automatiskt inloggad när jag öppnar sidan igen. Så jag har fortfarande inte fått nån bukt på detta.

• drömbrud

Testa gå in på "kontroll panelen" i din dator.
    Sedan på "internet-alternativ"

Sedan "rensa filer" ta bort cookies" "ta bort filer"

Sedan loggar du in.

OBS! Inte bara inställnningar från bT försvinner utan även dina "gamla besökta hemsidor"

Brukar jag göra om jag vil fixa ngt...

• Fru Cinderella

Men det ska väl räcka o ändra på den där rullflicken uppe till höger där man väljer vilken stad du vill se inlägg i från? Den syns när du väljer vilka trådar du vill titta i.

• AKT

Cantaton och drömbrud - jag ska testa att göra det ni skriver. Just nu kan jag inte ens logga ut mig. När jag loggat ut samt kryssat i "ta bort automatiskt inloggning" så är jag ändå inloggad när jag byter fönster eller stänger och öppnar igen. Men jag testar att göra som ni föreslagit.

cinderella - nej, det är just det som jag inte kan.....

• Fru Cinderella

oki, det var ju trist och jobbigt.. hoppas de andras tips hjälper

• AKT

Just det, om jag inte svarar så har jag lyckats bli utloggad och då loggar jag nog inte in mig direkt igen, så isåfall så tackar jag för hjälpen nu istället.

Svar på tråden ååå kan nån hjälåa mig???