• Bibop1

Bröllopsnatt på Väddö, Vätö...?

Hej!
    Vi planerar bröllop och fest norr Norrtälje till sommaren, ute på landet helt enkelt och jag funderar på ställen att tillbringa bröllopsnatten. Känner någon till något mysigt pensionat eller wärdshus eller hotell i närheten av Väddö, Vätö eller däromkring?

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Bröllopsnatt på Väddö, Vätö...?
  • ~Annelie~

Nja..men i Norrtälje finns det ju hotell :D

• Bibop1

jo, men det kändes lite långt att åka och lite tråkigt... Men visst, är det någon som har erfarenhet av något mysigt ställe i Norttälje så tar jag gärna emot tips!

• S & D

Vi ska också gifta oss på landet i norrtälje. Vi funderar nog på Hotell havsbaden i grisslehamn..2 nätter så kan man spaa lite också

• Bibop1

S & D, det ser vädigt fint ut! Var ska ni gifta er?

• N&N

Hotell Roslagen kanske, superfint! Vi gifter oss 070707 på Engelbrektstunet på vägen mot Vätö från Norrtälje.

Där även Mattesbrud har gift sig :) Hej, hoppas allt är bra?! Ska träffa Torsten om två veckor...

• S & D

Hej
    Vi ska också ha festen på landet..har bokat tält till trädgården. Vi gifter oss en lördag..men bestämde oss för att stanna dom timmarna som blir på lördagsnatten..sen åker vi direkt på söndagsförmiddagen till hotell havsbaden i grisslehamn..bor i panoramasviten 1 dygn och ska spaa lite och äta o dricka gott!

• Bibop1

Tack för alla tips!
    men typiskt... Havsbaden bokat för bröllop hela helgen, och Lidö likaså...

Några andra skärgårdsställen i närheten av vätö? Jag hann bli förtjust i tanken på att lämna festen i båt

Svar på tråden Bröllopsnatt på Väddö, Vätö...?