vad står det i era ringar?
Vad har ni för text i era ringar? vill gärna hitta ngt mer speciellt än bara namn!
Vad har ni för text i era ringar? vill gärna hitta ngt mer speciellt än bara namn!
Jag kommer be min sambo att i hemlighet välja vad det ska stå i min vigselring. Jag får inte se vad det står förrän på bröllopsdagen. :) Det blir som en present!
Annars läste jag nån som hade skrivit "Idag" istället för bröllopsdatumet, eftersom de ville vara nyförälskade varje dag. ;)
Jag hörde om en ball grej.. ett par som hade så här:
I tjejens ring står det "Calle, du är det första jag ser när jag vaknar"
och i killens står det "Anna, du är det sista jag ser när jag somnar"
i våra förlovningsringar har vi graverat ett hjärta framför den andres namn samt datum.
i vigselringarna kommer jag nog inte veta vad det står, då min blivande ska beställa ringar utan att jag vet hur de ser ut, det ska bli en överraskning!
ngn mer?!
I förlovningsringarna datum och respektives namn och i vigselringarna datum och vårt gemensamma efternamn
i våra står det Irina (graverat hjärta) Adam och Adam (graverat hjärta) Irina
vi ville inte ha några datum i ringarna.
aut Göran aut nihil - göran eller ingen
och tvärtom
I våra står det "a deal is a deal 11/1 07"
Snart e det dax 8 dagar kvar...
I våra ringar står det våra namn + namnet på våran son, med hjärtan mellan varje namn.
Det absolut coolaste jag sett är ändå det som Jolanta 11-1 2007 har i sin ring!
Riktigt ballt!!!
I min ring star det "This is your song", ett citat fran var lat. Det var Aaron sjalv som valde det, jag hade ingen aning om vad det skulle bli. :)