• teresia78

Förlovningsfoton från Mauritius??

Eftersom vi ska förlova oss på semestern, så ville vi skicka "förlovningskort" till familjen via internet. Undrar bara hur man gör, man kan ju alltid be någon ta kort men funderar också på att anlita en lokal fotograf för några professionella bilder. Vad tycker ni? Och är det någon som vet hur man hittar dem hemifrån eller ska man leta på plats?

• Svar på tråden Förlovningsfoton från Mauritius??
  • pingeling

Hej. Prata med hotellet ni bokat dom kan säkert hjälpa er!

Lycka till

• teresia78

Ska vi absolut göra, tack för tipset!

• LAMadde

Genom vilka har ni bokat er resa forresten..? Vilket hotell, hur lange, total kostnad, utflykter.etc.etc..?
    Jag och pojken har haft funderingar en langre tid att ta varan smekmanad dit.

Tack

• teresia78

Vi ska resa dit med Fritidsresor i 3v, totalpris 38.000 med halvpension, hotell och flyg för båda. Vi ska bo på Hotell Pointe aux Biches, ett hotell nära stranden som verkade mysigt tyckte vi. När ska ni åka LAMadde?

• teresia78

Ps.Utflykterna bokar vi där nere på plats, vi lär göra iaf en i veckan. Mer info finns på deras hemsida

• LAMadde

Det har blivit massa strul med varat brollop.. det var meningen att vi skulle ha det nu i sommar men som det ser ut nu kommer vi flytta fram det till nasta sommar (lang historia).

Men eftersom jag har sett framemot de har sa lange sa foreslog min m2b att vi kunde ta smekmanaden i ar.. sa vi har nagot skojj att planera :) Sa till att borja med skulle vi tittat pa biljetter i host.. men nu blir det antagligen nu i var/sommar. Jag borjade titta lite latt igar, vet inte nar basta sasongen att aka ar.

Vi bor dessutom i USA, sa jag vet inte om vi kommer aka harifran eller mellanlanda i sverige och passa pa att halsa pa min svenska familj nagra dagar (vi maste aka via europa iallafall, sa jag ska jamfora priser och se vad som blir mest prisvart).

Nar ska ni aka..?

• teresia78

Vi åker om 7veckor hoppas allt ordnar sig i alla fall för er. Såg att de hade billiga flygbiljetter till Mauritius (Fritidsresor alltså) Sista Minuten 2veckor för 3000kr/pp och sen får man ju fixa eget boende men det lär inte vara så svårt tror jag Trivs du bra där borta overseas??

• LAMadde

Joda, jag trivs jattebra har borta.. forutom det har med brollopet. haha. Ar sa krangligt nar man har ena sidan av familjen i sverige och andra sidan i USA. Folk har synpunkter pa vart vi ska ha brollopet och vart vi inte ska ha det. suck. Skulle va skont att komma ivag pa semester och inte behova tanka pa de.
    Ska kolla upp fritidsresor.. 3000 later otroligt billigt! Tack for tipset :) Flyger ni fr. arlanda..?

• teresia78

Ja, förstår det att många har synpunkter Ja vi flyger från Arlanda, bor på Söder så det är nära och bra

• LAMadde

Okej, later perfekt :) Jag kommer fr. Huddinge. Bodde en vanda pa Hogbergsgatan ocksa innan ja hamna i USA.

Tittade pa fritidsresor och deras sista minuten e nu om nagra dagar, ska halla koll och se om det dyker upp nat sa man kan aka i mars/april kanske.. Maste ju dessutom hitta hotell plus biljetter till sverige isf ocksa. hej och hå . haha.

• teresia78

Ja, det blir lite bökigt för dig kompis såg förut att det fanns en kille på Blocket som hyrde ut deras lägenhet och kunde hjälpa till med billiga flygbiljetter sök på Utland Uthyres och hör med dem vad de har för priser, stränder och allmänt utbud är ju ändå detsamma

Svar på tråden Förlovningsfoton från Mauritius??