• Soya

Fisar...

Jag och min sambo är inte överens och då vill jag fråga er om er åsikt.

Jag påstår att man kan fisa pyttelite (släppa ut lite-lite gaser) utan att känna att man har släppt sig (nu pratar jag inte luktmässigt utan om att känna det i kroppen att man fiser).

Min sambo (M2B) håller inte med.

Vad tror ni? :D

• Svar på tråden Fisar...
  • Shannon

*skratt* hur tusan håller man tillbaka? Det går väl inte att släppa en halv eller en tiondels fjärt??? :D

• pickolina

Soya - Håller med dig! Det är inte alltid det går men det går... :)

• pickolina

Det kanske är något man lär sig... :)

• Soya

Jag menar att man inte ens medvetet tänker sig att bara släppa en "fjärdedels fis" utan att det bara sipprar ut omedvetet (både mentalt och kroppsligt omedvetet). Att det bara är kroppen som automatiskt råkar sippra ut lite gas..

Någon som hänger med på vad jag menar? :D

Hoppas ni haft en GOD JUL med inte alltför många fisar!! :D:D:D

• Shannon

ja men åååh.. det händer ju... förut var jag expert på att hålla in dem.. men nu kan det hända att de bara kommer utan att jag gör nått :( tur att man inte har jobb.. haha

• pickolina

För min del kan det ske både omedvetet och medvetet... Något jag lärde mig när jag var yngre, när man inte ville fisa offentligt.. :D

• brun ögd

Klart det går, om man anstränger sig lite ;)

• Soya

men om man anstränger sig så sker det ju medvetet..

Jag pratar om att fisa utan att man själv e medveten om att man har gjort det.

• pickolina

Soya - Aha, men hur ska man veta om man inte är medveten.. ;) :D

• Soya

jag bara undrar om det e ngn som har en uppfattning om kroppen kan göra såna saker utan att man själv e medveten om det..? :D

Svar på tråden Fisar...